Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Lateral Marketing Philip Kotler
Codul Libristo: 04891129
Editura John Wiley & Sons Inc, septembrie 2003
A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According t... Descrierea completă
? points 94 b
208 lei -10 %
187 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Grove Esther Kinsky / Carte broșată
common.buy 75 lei
Last Unicorn William DeBuys / Carte broșată
common.buy 154 lei
101 Famous Poems Roy J Cook / Copertă tare
common.buy 92 lei
Cesty za poznáním Zdeněk Sázava / binding.
common.buy 22 lei
Illuminati Mark Dice / Carte broșată
common.buy 109 lei
Basics - Ätherische Öle Sabrina Herber / Carte broșată
common.buy 83 lei
curând
In Search of Venice Paul Morand / Carte broșată
common.buy 340 lei
Best-ever Burgers Valerie Ferguson / Copertă tare
common.buy 25 lei
Working the Land Sandra Schackel / Copertă tare
common.buy 222 lei
Capoeira ABC Alice Lohmöller / Carte broșată
common.buy 246 lei

A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According to Philip Kotler, the widely acknowledged "father" of modern marketing, and Fernando Trias de Bes the marketing techniques pioneered in the 1960s and '70s have worked too well. Fierce competition among products with little or nothing to distinguish one from another, along with modern product positioning and targeted marketing techniques, have led to increasing market segmentation. If the trend continues, individual market segments soon will be too small to be profitable. In Lateral Marketing, Kotler and Trias de Bes unveil a revolutionary new model to help readers expand beyond vertical segmentation and generate fresh marketing ideas and opportunities. Philip Kotler (Chicago, IL) is the S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at Northwestern University's Kellogg School of Management. Fernando Trias de Bes (Barcelona, Spain) is the founder of Salvetti & Llombart whose clients include Pepsico, Sony, Hewlett-Packard, Nestle, Credit Suisse, and other top corporations.

Informații despre carte

Titlu complet Lateral Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2003
Număr pagini 224
EAN 9780471455165
ISBN 0471455164
Codul Libristo 04891129
Greutatea 526
Dimensiuni 166 x 241 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo