Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Language in International Business - The Multilingual Reality of Global Business Expansion

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Language in International Business - The Multilingual Reality of Global Business Expansion Welch
Codul Libristo: 08015696
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, noiembrie 2014
Language permeates every facet of international business in the 21st century. However, being aware o... Descrierea completă
? points 314 b
702 lei -9 %
632 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Windjammers and Sea Tramps Walter Runciman / Carte broșată
common.buy 193 lei
Et Folk Der Vaagner. Kulturbilleder Fra Litaven. A Ge Meyer-Benedictsen / Carte broșată
common.buy 128 lei
Painting On Sunday in West (By Gud) Vorginia Lawrence T. Matzkin Jr. / Carte broșată
common.buy 114 lei
Mystery of Anabaptism Unmask'd Marius D'Assigny / Carte broșată
common.buy 158 lei
Always Remember Patricia M Smith / Copertă tare
common.buy 176 lei
Grey Sheep Sean Gittens / Carte broșată
common.buy 49 lei
Fragments of Imagination Johnny Marcel O'Gradney / Copertă tare
common.buy 142 lei
Shadow of the Moon Asher Lee / Carte broșată
common.buy 161 lei
New Canting Dictionary Multiple Contributors / Carte broșată
common.buy 124 lei

Language permeates every facet of international business in the 21st century. However, being aware of this multilingual reality is not enough. This book presents a case for recognizing and appreciating the importance of language, its multifaceted role and the range of effects it may have on internationalizing firms. Responding to the growing interest in the role of language in international business, this book presents language as a critical management challenge for the internationalizing firm. Several perspectives are explored, including the individual, the firm and the broader society in which language use is embedded. Empirical examples of language roles are identified through examining human resource management, international marketing and foreign operation modes and networks in business. Language in International Business reveals a fresh understanding of the complexity of the multilingual reality that internationalizing firms face. Students from undergraduate to PhD level studying international business and management, sociolinguistics or international business communication will benefit from the rich source of new research questions ascertained in this book. Business practitioners will find the book insightful, managerially-oriented, and easily accessible.

Informații despre carte

Titlu complet Language in International Business - The Multilingual Reality of Global Business Expansion
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 272
EAN 9781848449893
Codul Libristo 08015696
Greutatea 518
Dimensiuni 156 x 234 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo