Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Language and the Market

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Language and the Market Helen Kelly-Holmes
Codul Libristo: 04552143
Editura PALGRAVE MACMILLAN, aprilie 2010
Market forces are widely acknowledged to be at the heart of globalizing forces, and any consideratio... Descrierea completă
? points 318 b
638 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Mr Wrong Mark Barrowcliffe / Carte broșată
common.buy 116 lei
If I Fix You Abigail Johnson / Carte broșată
common.buy 52 lei
Balladen und andere Gedichte Gustav Hartwig / Carte broșată
common.buy 129 lei
Good Practice in Psychotherapy and Counselling Don Feasey / Carte broșată
common.buy 387 lei
Horsham Houses Annabelle Hughes / Copertă tare
common.buy 81 lei
Afganistán. Entre otras, la postura de José María Aznar López Cristina Vargas Gómez / Carte broșată
common.buy 376 lei
Frank Cioffi: The Philosopher in Shirt-Sleeves David Ellis / Carte broșată
common.buy 311 lei
Understanding Poverty Sheldon H. Danziger / Carte broșată
common.buy 299 lei
Political Libels Ian Loveland / Copertă tare
common.buy 735 lei

Market forces are widely acknowledged to be at the heart of globalizing forces, and any consideration of how globalization affects language and vice versa requires an in-depth examination of the relationship between languages and markets. Despite this, the disciplines of sociolinguistics and applied linguistics have an uneasy relationship with markets. The hegemony of market processes and their negative outcomes has, it could be argued, become a commonsense assumption in the academic treatment of the subject. The aim of the current volume is to challenge this assumption. The book takes the market as its common starting point, and examines, in a large number of individual contributions, the sociolinguistic inputs and fall-out from market processes, using a variety of different methodological approaches and various contexts and case studies. These cases range from a call centre in India to an industrial development agency in the Irish-speaking Gaeltacht, with genres ranging from Sami rap music to corporate mission statements. The book is intentionally interdisciplinary, including perspectives from management and economics, media and communications studies, applied linguistics, sociolinguistics, ethnography, and cultural studies.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo