Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

La comunicación publicitaria

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte La comunicación publicitaria Enrique . . . [et al. ] Ortega Martínez
Codul Libristo: 13036245
Editura Ediciones Pirámide, august 2004
La publicidad está hoy presente en todas las manifestaciones de lasociedad. Los anunciantes, ya sean... Descrierea completă
? points 139 b
291 lei -4 %
276 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Virtue of Nationalism Yoram Hazony / Copertă tare
common.buy 138 lei
top
Wheel of Time Box Set 1 Robert Jordan / Carte broșată
common.buy 151 lei
top
Wavering of Haruhi Suzumiya (light novel) NAGARU TANIGAWA / Carte broșată
common.buy 76 lei
Letters from Father Christmas John Ronald Reuel Tolkien / Copertă tare
common.buy 426 lei
Zachary Ying and the Dragon Emperor Xiran Jay Zhao / Copertă tare
common.buy 79 lei
Elysium Nora Sakavic / Carte broșată
common.buy 57 lei
Tortellini at Midnight Emiko Davies / Copertă tare
common.buy 157 lei
Games mit Roblox / Carte broșată
common.buy 112 lei
Gene Machine Venki Ramakrishnan / Copertă tare
common.buy 130 lei
100 Phrasal Verbs to Learn for Life Deborah Goldblatt / Carte broșată
common.buy 108 lei

La publicidad está hoy presente en todas las manifestaciones de lasociedad. Los anunciantes, ya sean entidades privadas, públicas uorganizaciones no lucrativas, utilizan la prensa, la radio, latelevisión, el cine, Internet y diversos soportes exteriores comomedios principales de comunicación para dar a conocer sus productos,servicios e ideas con el legítimo propósito de informar e influir ensu compra o aceptación.Esta nueva edición de ", La comunicación publicitaria ",ofrece un análisis amplio y riguroso de los fundamentos y mecanismosde la actuación publicitaria. En la obra se examina con profundidad la realidad actual de los medios masivos de comunicación, la importancia de la investigación y la planificación de los medios para lascampa?as publicitarias, junto con la creación de los mensajes y laevaluación de la eficacia de la publicidad. También se aborda el papel que representan las agencias de publicidad y las agencias de mediosen el mercado, analizándose de forma sistemática, sencilla y conejemplos, la normativa jurídica y la autorregulación publicitaria. Eltexto proporciona a los lectores, profesionales y estudiantes, unafuente de gran valor para comprender y aplicar de forma efectiva lapublicidad.

Informații despre carte

Titlu complet La comunicación publicitaria
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2004
Număr pagini 412
EAN 9788436819069
ISBN 8436819063
Codul Libristo 13036245
Greutatea 760
Dimensiuni 190 x 240
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo