Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

L'engagement organisationnel dans les centres d'appels

Limba francezăfranceză
Carte Carte broșată
Carte L'engagement organisationnel dans les centres d'appels Aymen Anaya
Codul Libristo: 06859938
Editura Éditions universitaires européennes, noiembrie 2011
L'engagement organisationnel peut ętre considéré comme un important moyen de l'efficacité organisa... Descrierea completă
? points 93 b
208 lei -9 %
187 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri

L'engagement organisationnel peut ętre considéré comme un important moyen de l'efficacité organisationnelle, étant donné qu'il prédit la stabilité du personnel ainsi que son degré de mobilisation. Il indique dans quelle mesure une organisation peut compter sur la continuité des contributions de ses employés ŕ ses activités et ŕ son développement. De plus, l'engagement organisationnel est un trčs bon indicateur de la qualité de vie au travail au sein des institutions.

Informații despre carte

Titlu complet L'engagement organisationnel dans les centres d'appels
Autor Aymen Anaya
Limba franceză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 112
EAN 9786131593338
Codul Libristo 06859938
Greutatea 185
Dimensiuni 150 x 220 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo