Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Kundenzufriedenheitsstudie einer Koelner Apotheke

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Kundenzufriedenheitsstudie einer Koelner Apotheke Dominic Weckmann
Codul Libristo: 01627230
Editura Grin Publishing, noiembrie 2009
Projektarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Descrierea completă
? points 180 b
356 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Selbstbewußtsein und Selbstbestimmung Ernst Tugendhat / Carte broșată
common.buy 109 lei
Ultimate Film: The UK's 100 Most Popular Films Ryan Gilbey / Carte broșată
common.buy 358 lei
Undefeated Una Mccormack / Carte broșată
common.buy 58 lei
Labor Union Mergers Gary Chaison / Carte broșată
common.buy 319 lei
My Man Sandy J. B. Salmond / Carte broșată
common.buy 125 lei
Rue Traversiere Yves Bonnefoy / Copertă tare
common.buy 128 lei
Gloom Cookie Serena Valentino / Carte broșată
common.buy 93 lei

Projektarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2,0, Fachhochschule Köln (Betriebswirtschaftslehre), Veranstaltung: Angewandte Marktforschung, Sprache: Deutsch, Abstract: Im Rahmen der Lehrveranstaltung Angewandte Marktforschung wurde von vier Studenten eine Fragestellung der Marktforschung an einem praktischen Beispiel bearbeitet. In unserem Fall haben wir eine Kundenzufriedenheitsstudie für eine Kölner Apotheke durchgeführt. Die Durchführung der Studie hilft die Stärken und Schwächen der Kölner-Apotheke aufzuzeigen. Mit Hilfe der erhobenen Daten konnte ein verbessertes, zielgruppenspezifisches und kundenorientiertes Leistungsangebot für die Kölner Apotheke zusammengestellt werden. Durch das zielgruppenspezifischere Leistungsangebot kann eine höhere Zufriedenheit bei den Kunden entstehen, welche sich positiv auf die Kundenbeziehung auswirken kann.

Informații despre carte

Titlu complet Kundenzufriedenheitsstudie einer Koelner Apotheke
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 104
EAN 9783640481057
ISBN 3640481054
Codul Libristo 01627230
Editura Grin Publishing
Greutatea 145
Dimensiuni 148 x 210 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo