Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Konsumentenverhalten in Ereignisinduzierten Markenkrisen

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Konsumentenverhalten in Ereignisinduzierten Markenkrisen Prof. Dr. Cornelia Zanger
Codul Libristo: 03621822
Editura Deutscher Universitätsverlag, aprilie 2007
Anja Weißgerber entwickelt ein Modell zur Wirkung von Markenbeziehungen auf das Konsumentenverhalten... Descrierea completă
? points 218 b
439 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri

Anja Weißgerber entwickelt ein Modell zur Wirkung von Markenbeziehungen auf das Konsumentenverhalten im Fall von Krisensituationen und zeigt, dass gute Markenbeziehungen im Fall negativer Medienberichterstattung über die Marke immunisierenden Einfluss haben. Abschließend entwickelt sie Handlungsempfehlungen für das Markenmanagement vor und in ereignisinduzierten Markenkrisen.

Informații despre carte

Titlu complet Konsumentenverhalten in Ereignisinduzierten Markenkrisen
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 207
EAN 9783835007383
ISBN 3835007386
Codul Libristo 03621822
Greutatea 272
Dimensiuni 148 x 210 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo