Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Kommunikation über Marken

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Kommunikation über Marken Manuel Wätjen
Codul Libristo: 06820331
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2007
Marken gehören zu den faszinierendsten Phänomenen der§Konsumgesellschaft. Eine starke Marke ist§Wirk... Descrierea completă
? points 149 b
316 lei -4 %
300 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Security Framework for Dnp3 and Scada Munir Majdalawieh / Carte broșată
common.buy 348 lei
Network Nations Michele Hilmes / Copertă tare
common.buy 1.174 lei
Sermons for Servants William Downes Willis / Carte broșată
common.buy 120 lei
Watershed Health Monitoring Chris Jones / Copertă tare
common.buy 1.174 lei
Deontic Logic, Agency and Normative Systems Mark A. Brown / Carte broșată
common.buy 640 lei
Longevity & Evolution Gustavo Barja / Carte broșată
common.buy 719 lei
Environmental Activism in China Lei Xie / Copertă tare
common.buy 999 lei
Small Comrades Lisa A. Kirschenbaum / Carte broșată
common.buy 398 lei
Germaine De Stael, Daughter of the Enlightenment Sergine Dixon / Carte broșată
common.buy 318 lei
Uzy Proklqt'q Rina Di / Carte broșată
common.buy 173 lei
Low-Enthalpy Geothermal Resources for Power Generation Jochen Bundschuh / Copertă tare
common.buy 737 lei
Shadowtime Jim Reilly / Carte broșată
common.buy 282 lei
Dancing Female Sharon E. Friedler / Carte broșată
common.buy 532 lei
Compilerbau Niklaus Wirth / Carte broșată
common.buy 439 lei

Marken gehören zu den faszinierendsten Phänomenen der§Konsumgesellschaft. Eine starke Marke ist§Wirkungsziel der Werbung, fungiert§organisationsintern als Führungs- und§Integrationsinstrument und versammelt§Konsumentengemeinschaften offline wie online. Wie§funktionieren Marken in der Werbung? Warum legen§Unternehmen Wert auf eine markenbewusste§Unternehmenskultur? Wie begründen Konsumenten§Kaufentscheidungen zugunsten von Marken? Welche Rolle§spielen Brand Communities? Der Autor untersucht aus§soziologisch-systemtheoretischer Perspektive§Kommunikation durch, mit und über Marken. Ausgehend§von der Entstehung der Marken aus der§Begründungspflicht von Kaufentscheidungen zeigt§Wätjen anhand empirischer Beispiele, wie Marken in§der Werbung Vertrauen erzeugen, wie sie§Organisationen integrieren, wie sie Konsumenten§versammeln und Kaufentscheidungen begründen. Das Buch§richtet sich an Leser, die an einer soziologischen§Theorie der Marke interessiert sind, ebenso wie an§Markenmanager, Marketing- und Werbepraktiker.

Informații despre carte

Titlu complet Kommunikation über Marken
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 140
EAN 9783639114607
Codul Libristo 06820331
Greutatea 203
Dimensiuni 150 x 220 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo