Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Knock Me Up, Knock Me Down

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Knock Me Up, Knock Me Down Oliver
Codul Libristo: 01199857
Editura Columbia University Press, octombrie 2012
No longer is pregnancy a repulsive or shameful condition in Hollywood films, but an attractive attri... Descrierea completă
? points 281 b
565 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dějiny českých zemí / Copertă tare
common.buy 31 lei
Exclusive Domy a bydlení Jaro / Carte broșată
common.buy 14 lei
Rekviem za Ježiša K. Róbert Hakala / Copertă tare
common.buy 18 lei
Výlet nekončí Elenn Jilemnická / Copertă tare
common.buy 31 lei
Neviditeľné krídla Ondrej Štefanko / Copertă tare
common.buy 17 lei
Blood, Bullets, and Bones Bridget Heos / Copertă tare
common.buy 87 lei
DESTINATION KARMINIA + CD MAUREEN SIMPSON / Carte broșată
common.buy 46 lei
Topics in Applied Statistics Mingxiu Hu / Copertă tare
common.buy 639 lei
Mission und Ungewissheit: Georg Thielmann / Carte broșată
common.buy 304 lei

No longer is pregnancy a repulsive or shameful condition in Hollywood films, but an attractive attribute, often enhancing the romantic or comedic storyline of a female character. Kelly Oliver investigates this curious shift and its reflection of changing attitudes toward women's roles in reproduction and the family. Not all representations signify progress. Oliver finds that in many pregnancy films, our anxieties over modern reproductive practices and technologies are made manifest, and in some cases perpetuate conventions curtailing women's freedom. Reading such films as Where the Heart Is (2000), Riding in Cars with Boys (2001), Palindromes (2004), Saved! (2004), Quinceanera (2006), Children of Men (2006), Knocked Up (2007), Juno (2007), Baby Mama (2008), Away We Go (2009), Precious (2009), The Back-up Plan (2010), Due Date (2010), and Twilight: Breaking Dawn (2011), Oliver investigates pregnancy as a vehicle for romance, a political issue of "choice," a representation of the hosting of "others," a prism for fears of miscegenation, and a screen for modern technological anxieties.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo