Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Keeping Up the Kardashian Brand

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Keeping Up the Kardashian Brand Amanda Scheiner McClain
Codul Libristo: 04669567
Editura Lexington Books, octombrie 2013
The Kardashian family is a contemporary cultural touchstone, recognizable throughout the world conno... Descrierea completă
? points 362 b
729 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Complete Krav Maga Darren Levine / Carte broșată
common.buy 108 lei
In Company 3.0 Upper Intermediate Level Student's Book Pack Mark Powell & John Allison / Copertă tare
common.buy 208 lei
Kris Jenner... And All Things Kardashian Kris Jenner / Carte broșată
common.buy 48 lei
Kim Kardashian Sean Smith / Carte broșată
common.buy 65 lei
Trans Jack Halberstam / Carte broșată
common.buy 104 lei
curând
Pocket Kardashian Wisdom HARDIE GRANT LONDON / Copertă tare
common.buy 42 lei
Keeping Up the Kardashian Brand Amanda Scheiner McClain / Carte broșată
common.buy 356 lei
Pocket Kim Wisdom / Copertă tare
common.buy 42 lei
Gender Trouble Judith Butler / Copertă tare
common.buy 848 lei
The Kardashians / Copertă tare
common.buy 176 lei
Gründliche Violinschule Hans Rudolf Jung / Copertă tare
common.buy 144 lei

The Kardashian family is a contemporary cultural touchstone, recognizable throughout the world connoting warrantless celebrity, voluptuous beauty, and social media savviness. Amanda Scheiner McClain explores the Kardashians' brand and celebrity via narrative discourse analyses of their hit reality television series, Keeping Up with the Kardashians, social media utilization, and popular press coverage. This triangulated study allows insight into contemporaneous American culture: societal norms, values, and ideologies, as well as structural and cultural aspects of cross-platform brand creation. The television series examination finds intrinsic paradoxes of sexuality/conservatism, family/business, beauty/unhappiness, narcissism/celebrity, intimate/transgressiveness, and traditional/nontraditional gender roles, as well as materialism and public vs. private spheres themes. In addition, a study of the Kardashian blogs and Twitter use finds that their careful participation amplifies celebrity and unifies the overall brand into a single, sellable image across media. Through interactive media and just being themselves, the Kardashians renovate banal status updates and hackneyed reality television into character-constructing building blocks of brand, celebrity, and profits.

Informații despre carte

Titlu complet Keeping Up the Kardashian Brand
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 158
EAN 9780739177150
ISBN 073917715X
Codul Libristo 04669567
Editura Lexington Books
Greutatea 358
Dimensiuni 158 x 239 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo