Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Josef Ajram

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Josef Ajram Molero Ramos Rafael
Codul Libristo: 02932182
Editura Editorial Academica Espanola, ianuarie 2016
Con esta investigación se pretende analizar la marca personal, trayectoria y comunicación que el tri... Descrierea completă
? points 104 b
206 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
AFTER 1 ANNA TODD / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Palmeras en la nieve Luz Gabás / Carte broșată
common.buy 76 lei
top
Umělcova cesta Julia Cameronová / Carte
common.buy 56 lei
CSS3 Peter Gasston / Carte broșată
common.buy 69 lei
How To Ruin Everything George Watsky / Carte broșată
common.buy 76 lei
Rückkehr von den Sternen Stanislaw Lem / Carte broșată
common.buy 58 lei
Wörterbuch der Pädagogik Arabisch-Deutsch Manal Alchoubassy / Carte broșată
common.buy 54 lei
TRILOGIA SARAH LARK SARAH LARK / Carte broșată
common.buy 213 lei
Nonlinear Econometric Modeling in Time Series William A. BarnettDavid F. HendrySvend HyllebergTimo Teräsvirta / Copertă tare
common.buy 821 lei
Mehrwertsteuer Hans-Joachim Krebs / Carte broșată
common.buy 272 lei
Jesuits at the Margins Alexandre Coello de la Rosa / Copertă tare
common.buy 1.068 lei
Taking Mines Seriously Scott C Truver / Carte broșată
common.buy 92 lei

Con esta investigación se pretende analizar la marca personal, trayectoria y comunicación que el triatleta y ultrafondista Josef Ajram realiza y que le ha brindado la posibilidad de obtener una gran cantidad de patrocinios en un ámbito en el que los verdaderos profesionales del deporte tienen verdaderas dificultades para lograr la sponrorización de la alguna marca. Para ello se llevará a cabo un análisis cualitativo de los contenidos compartidos por el individuo, así como del estilo y forma de comunicar. También se realizará un estudio cuantitativo para lograr desglosar con precisión el peso de cada uno de estos contenidos en las 3 redes sociales que Josef Ajram utiliza con mayor regularidad: Twitter, Instagram y Facebook. Para acabar, se extraerán las claves del éxito de la marca personal del protagonista del caso, y se realizará una guía para gestionar de forma adecuada las redes sociales, aplicada al mundo del deporte.

Informații despre carte

Titlu complet Josef Ajram
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 72
EAN 9783639783193
ISBN 3639783190
Codul Libristo 02932182
Greutatea 118
Dimensiuni 152 x 229 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo