Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

ITIL service strategy

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte ITIL service strategy Great Britain: Cabinet Office
Codul Libristo: 02656319
Editura TSO, martie 2013
This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management bot... Descrierea completă
reduceri reduceri
553 lei -94 %
28 lei
Disponibil în cantități mici Expediem în 24 de ore

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
This is How You Lose the Time War Amal El-Mohtar / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
The Little Prince Antoine de Saint-Exupery / Carte broșată
common.buy 25 lei
top
ITIL(R) 4 Essentials / Carte broșată
common.buy 194 lei
ITIL 4 Exam Prep Questions, Answers & Explanations Christopher Scordo / Carte broșată
common.buy 161 lei
The Craft of Research Wayne C. Booth / Carte broșată
common.buy 93 lei
ITIL foundation handbook Stationery Office / Carte broșată
common.buy 85 lei
Star Wars X-Wing 2. Edition Fantasy Flight Games de / Joc
common.buy 293 lei
reduceri
ITIL continual service improvement Great Britain: Cabinet Office / Carte broșată
common.buy 27 lei
Rules, Patterns and Words Dave Willis / Carte broșată
common.buy 277 lei
reduceri
ITIL service design Great Britain: Cabinet Office / Carte broșată
common.buy 27 lei
Basiskonfliktmechanismen nach Glasl Kerstin Mausberg / Carte broșată
common.buy 202 lei
Mathematik für Informatik und BioInformatik Manfred Wolff / Carte broșată
common.buy 244 lei

This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management both as an organisational capability and a strategic asset. It is a guide to a strategic review of ITIL-based service management capabilities, with the aim of improving their alignment with overall business needs. It is written primarily for senior managers who provide leadership and direction in the form of objectives, plans and policies. It is also benefits mangers at other levels, by explaining the logic of senior management decisions.

Informații despre carte

Titlu complet ITIL service strategy
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 573
EAN 9780113313853
ISBN 0113313853
Codul Libristo 02656319
Editura TSO
Greutatea 2036
Dimensiuni 217 x 279 x 30
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo