Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

IT-Outsourcing for four organizations

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte IT-Outsourcing for four organizations Konstantinos A. Derventzas
Codul Libristo: 06841145
Editura VDM Verlag, aprilie 2011
IT-Outsourcing is a concept that describes the supply of part or all of IT services by an external s... Descrierea completă
? points 144 b
290 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Control Freak Les Dr Parrott / Carte broșată
common.buy 78 lei
Sokaiya Kenneth Szymkowiak / Copertă tare
common.buy 1.042 lei
curând
Intellectual Property Rights / Copertă tare
common.buy 10.079 lei
Simulation of building performance Michael Donn / Carte broșată
common.buy 400 lei
Contemporary IMRT S. Webb / Copertă tare
common.buy 1.585 lei
New Syntheses with Carbon Monoxide J. Falbe / Carte broșată
common.buy 324 lei
Sex and Gender in the Legal Process Susan S.M. Edwards / Carte broșată
common.buy 446 lei
Finders Keepers Linnea Sinclair / Carte broșată
common.buy 40 lei
On the Theory and Policy of Systemic Change Hans-Jürgen Wagener / Carte broșată
common.buy 567 lei
Theory for Religious Studies Timothy K. Beal / Copertă tare
common.buy 941 lei
Birth of Sydney Tim F Flannery / Carte broșată
common.buy 76 lei
Food and Agriculture Organization Yearbook Food and Agriculture Organization of the United Nations / Carte broșată
common.buy 189 lei
Women's Bodies Edward Shorter / Carte broșată
common.buy 358 lei
Multinationals and European Integration Nicholas A. Phelps / Carte broșată
common.buy 416 lei

IT-Outsourcing is a concept that describes the supply of part or all of IT services by an external supplier company, known as IT-vendor, to a client company. IT-Outsourcing enables focusing on core business, cost reductions and increase of IT-resources efficiency. The purpose of this work is to discover, describe and analyze the most critical aspects in implementing IT-Outsourcing and the critical aspects of the IS Improvement' view of IT-Outsourcing for clients, to further let IT-vendors know how they can improve on delivering their services to their customers. The results are based on primary data, and they are also useful to the academic audience of IT-Management. This work leads to the conclusions on which the critical aspects in implementing IT-Outsourcing are and that the IS-Improvement' view of IT-Outsourcing for these four organizations is not valid, but the respondents' indicated ways that IT-Outsourcing can be improved to achieve increased IT-resources efficiency.

Informații despre carte

Titlu complet IT-Outsourcing for four organizations
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 72
EAN 9783639346459
ISBN 3639346459
Codul Libristo 06841145
Editura VDM Verlag
Greutatea 118
Dimensiuni 152 x 229 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo