Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Islamic Branding and Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Islamic Branding and Marketing Paul Temporal
Codul Libristo: 04084892
Editura John Wiley & Sons Inc, aprilie 2011
Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Business provides a complete guide to bui... Descrierea completă
? points 136 b
274 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Dr. STONE, Vol. 2 Riichiro Inagaki / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Love Hypothesis Ali Hazelwood / Carte broșată
common.buy 52 lei
It Starts with Us Colleen Hoover / Carte broșată
common.buy 68 lei
Mit Jane Austen durch England Elsemarie Maletzke / Carte broșată
common.buy 47 lei
macOS Catalina For Dummies Bob Levitus / Carte broșată
common.buy 110 lei
Angels of Throne Ingrid Königsmann-Sarah / Copertă tare
common.buy 121 lei
New York Times: Footsteps New York Times / Carte broșată
common.buy 77 lei
Tout sur Jules Verne - ou presque Roux / Carte broșată
common.buy 137 lei
Models of Bounded Rationality Herbert A. Simon / Carte broșată
common.buy 356 lei
Current Trends in Radiation Protection Métivier / Carte broșată
common.buy 311 lei
UNE HISTOIRE AMOUREUSE DU THEATRE YENDT Carte broșată
common.buy 70 lei
Rush Hour Iain Gately / Copertă tare
common.buy 99 lei
Maurice Ellen Heinzelmann / Carte broșată
common.buy 127 lei
Why Dominant Parties Lose Kenneth F. Greene / Carte broșată
common.buy 236 lei
LE CONSUL Ralph RUMNEY / Carte broșată
common.buy 119 lei

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Business provides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world. The global Muslim market is now approximately 23 percent of the world's population, and is projected to grow by about 35 percent in the next 20 years. If current trends continue, there are expected to be 2.2 billion Muslims in 2030 that will make up 26.4 percent of the world's total projected population of 8.3 billion. As companies currently compete for the markets of China and India, few have realized the global Muslim market represents potentially larger opportunities. Author Paul Temporal explains how to develop and manage brands and businesses for the fast-growing Muslim market through sophisticated strategies that will ensure sustainable value, and addresses issues such as: How is the global Muslim market structured? What opportunities are there in Islamic brand categories, including the digital world? What strategies should non-Muslim companies adopt in Muslim countries? More than 30 case studies illustrate practical applications of the topics covered, including Brunei Halal Brand, Godiva Chocolatier, Johor Corporations, Nestle, Unilever, Fulla, Muxlim Inc, and more. Whether you are in control of an established company, starting up a new one, or have responsibility for a brand within an Islamic country looking for growth, Islamic Branding and Marketing is an indispensable resource that will help build, improve and secure brand equity and value for your company.

Informații despre carte

Titlu complet Islamic Branding and Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 356
EAN 9780470825396
ISBN 0470825391
Codul Libristo 04084892
Greutatea 766
Dimensiuni 154 x 235 x 31
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Dr. STONE, Vol. 2 Riichiro Inagaki / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Love Hypothesis Ali Hazelwood / Carte broșată
common.buy 52 lei
It Starts with Us Colleen Hoover / Carte broșată
common.buy 68 lei
Mit Jane Austen durch England Elsemarie Maletzke / Carte broșată
common.buy 47 lei
macOS Catalina For Dummies Bob Levitus / Carte broșată
common.buy 110 lei
Angels of Throne Ingrid Königsmann-Sarah / Copertă tare
common.buy 121 lei
New York Times: Footsteps New York Times / Carte broșată
common.buy 77 lei
Tout sur Jules Verne - ou presque Roux / Carte broșată
common.buy 137 lei
Models of Bounded Rationality Herbert A. Simon / Carte broșată
common.buy 356 lei
Current Trends in Radiation Protection Métivier / Carte broșată
common.buy 311 lei
UNE HISTOIRE AMOUREUSE DU THEATRE YENDT Carte broșată
common.buy 70 lei
Rush Hour Iain Gately / Copertă tare
common.buy 99 lei
Maurice Ellen Heinzelmann / Carte broșată
common.buy 127 lei
Why Dominant Parties Lose Kenneth F. Greene / Carte broșată
common.buy 236 lei
LE CONSUL Ralph RUMNEY / Carte broșată
common.buy 119 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo