Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Investing in Life

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Investing in Life Sharon Murphy
Codul Libristo: 01342793
Editura Johns Hopkins University Press, decembrie 2013
Investing in Life considers the creation and expansion of the American life insurance industry from... Descrierea completă
? points 125 b
251 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Šestá cesta Marek Vácha / Copertă tare
common.buy 29 lei
Legend of Zelda, Vol. 9 Akira Himekawa / Carte broșată
common.buy 47 lei
Human Behavior in a Just World Rosemary J. Link / Carte broșată
common.buy 356 lei
Steuerreform 2015/2016 (f. Österreich) Klaus Hirschler / Carte broșată
common.buy 158 lei
I'm Just a Person Tig Notaro / Audio CD
common.buy 171 lei
Kundenzufriedenheit Ebru Demir / Carte broșată
common.buy 205 lei
In Search of Sustainability Michael Howlett / Copertă tare
common.buy 571 lei
El león que quería tener amigos NORMA STURNIOLO / Carte broșată
common.buy 54 lei
Dialogue Interpreting Rebecca Tipton / Carte broșată
common.buy 296 lei
Crocodile in Water Tiger on Land Cwtl / Copertă tare
common.buy 101 lei

Investing in Life considers the creation and expansion of the American life insurance industry from its early origins in the 1810s through the 1860s and examines how its growth paralleled and influenced the emergence of the middle class. Using the economic instability of the period as her backdrop, Sharon Ann Murphy also analyzes changing roles for women; the attempts to adapt slavery to an urban, industrialized setting; the rise of statistical thinking; and efforts to regulate the business environment. Her research directly challenges the conclusions of previous scholars who have dismissed the importance of the earliest industry innovators while exaggerating clerical opposition to life insurance. Murphy examines insurance as both a business and a social phenomenon. She looks at how insurance companies positioned themselves within the marketplace, calculated risks associated with disease, intemperance, occupational hazard, and war, and battled fraud, murder, and suicide. She also discusses the role of consumers-their reasons for purchasing life insurance, their perceptions of the industry, and how their desires and demands shaped the ultimate product.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo