Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Investigating Perceived Connectedness to Brand Users

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Investigating Perceived Connectedness to Brand Users William Martin
Codul Libristo: 06825901
Editura VDM Verlag, iulie 2009
This study provides insight into an important aspect §of brand-oriented groups: perceived connectedn... Descrierea completă
? points 230 b
462 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Bare Unpainted Table Gladys Cardiff / Carte broșată
common.buy 96 lei
El contexto Leonardo Sciascia / Carte broșată
common.buy 38 lei
Insiders versus Outsiders Andreas Dur / Copertă tare
common.buy 730 lei
Inductive Dependency Parsing Joakim Nivre / Copertă tare
common.buy 638 lei
John Hunt Morgan James J Francesconi / Carte broșată
common.buy 66 lei
I Sing the Body Politic Peter Swirski / Carte broșată
common.buy 135 lei
Hechos de los Apóstoles Francesc Ramis Darder / Carte broșată
common.buy 139 lei

This study provides insight into an important aspect §of brand-oriented groups: perceived connectedness to §brand users (PCBU). Based on theory and prior §research, a new type of brand-oriented group, the §brand collectivity, is introduced in this §monograph. Brand collectivities consist of §individuals who feel a connection with the consumers §of a brand, yet who are not engaged in recurrent §brand-oriented social interaction. Ten new marketing §related construct measures are developed and a model §of PCBU is empirically tested, with significant §implications provided for the marketing literature §as well as practitioners of marketing. Key §differences between brand communities and brand §collectivites are identified, in addition to how §these differences relate to consumers attitudes §toward brands. Overall, PCBU and significant §discrepancies between brand communities and brand §collectivities have been shown to affect consumer §behavior.

Informații despre carte

Titlu complet Investigating Perceived Connectedness to Brand Users
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 204
EAN 9783639176209
ISBN 3639176200
Codul Libristo 06825901
Editura VDM Verlag
Greutatea 304
Dimensiuni 152 x 229 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo