Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Internet Service Recovery and Customer Loyalty: Evidence from Egypt

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Internet Service Recovery and Customer Loyalty: Evidence from Egypt Mohamed Khashan
Codul Libristo: 19360723
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2017
Although service organizations strive to provide high-quality services and get things right from the... Descrierea completă
? points 140 b
293 lei -5 %
278 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Il pastor fido George Frideric Handel / Carte broșată
common.buy 57 lei
Don't Rush Me! CHYNNA LAIRD / Carte broșată
common.buy 73 lei

Although service organizations strive to provide high-quality services and get things right from the first time, a failure of the service is inevitable as mistakes and errors are inherent characteristics of the service industry due to its intangible nature. As well as, providing services without any failure is almost impossible to achieve. Therefore, the ingenuity of the service provider represented in how to exploit such negative events that are inevitable to be in favor of the service organization by adopting effective service recovery systems. Therefore, the effective service recovery is one of the main keys to gain an advantage over the competitors, and it is considered one of the most researched topics in the literature on service quality in the past two decades. Moreover, service marketing literature confirms that profitability and growth can be largely determined by loyalty. Thus, leading companies today have become aware of the customer loyalty importance as one of the most important intangible assets that firms can have and it represents a necessity to remain in the competitive market.

Informații despre carte

Titlu complet Internet Service Recovery and Customer Loyalty: Evidence from Egypt
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2018
Număr pagini 140
EAN 9786139574971
Codul Libristo 19360723
Greutatea 227
Dimensiuni 150 x 220 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo