Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Internet Audience

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Internet Audience Fernando Bermejo
Codul Libristo: 09141728
Editura Peter Lang Publishing Inc, ianuarie 2007
Assessments of the audience of traditional mass media have existed for decades and have been widely... Descrierea completă
? points 108 b
216 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Constitution of Romania Bianca Selejan-Gutan / Carte broșată
common.buy 249 lei
Rapid Decisive Operations: an Assumptions-Based Critique Strategic Studies Institute / Carte broșată
common.buy 93 lei
Molecular Autoimmunity Moncef Zouali / Carte broșată
common.buy 982 lei
Infrastructuring A Coskun Samli / Carte broșată
common.buy 639 lei
Dynamisches Verhalten von Werkzeugmaschinen Gunther Reinhart / Carte broșată
common.buy 268 lei
Without Mama Joan Engelhardt Nielsen / Carte broșată
common.buy 120 lei
Briefe 1842-1849. Kommentar Fritz H. Eisner / Copertă tare
common.buy 530 lei
Liderazgo En Blanco y Negro Juan De Dios Flores Arechiga / Copertă tare
common.buy 159 lei

Assessments of the audience of traditional mass media have existed for decades and have been widely studied, but the quantification of the Internet audience is a recent and barely known phenomenon. An audience is an essential requirement for the existence of any mass media: first, there is no medium without an audience, and second, the audience has become a commodity fundamental to the functioning of commercial media systems. It is the application of measurement procedures that allows the audience to play this dual institutional role. The Internet Audience is the first book to focus on the transformation of the Internet into a mass communication medium thanks to the constitution of its audience through measurement. Starting with a historical analysis of this transformation, it goes on to analyze in detail the methods used for the measurement of the Internet audience, their limits and their possibilities. It concludes with an inquiry into the logic and interests behind the creation of an online audience measurement industry. The result is the first comprehensive look at the question of not what the Internet audience does with the medium, but rather what the medium does with its audience.

Informații despre carte

Titlu complet Internet Audience
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 262
EAN 9780820479323
ISBN 0820479322
Codul Libristo 09141728
Greutatea 384
Dimensiuni 228 x 155 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo