Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

International Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte International Marketing Michael Czinkota
Codul Libristo: 04354704
Editura Cengage Learning EMEA, februarie 2011
International Marketing is aimed primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgradua... Descrierea completă
? points 311 b
627 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


ISE International Marketing CATEORA / Carte broșată
common.buy 378 lei
T'Ai Chi Ch'uan for Health and Self-Defense T. T Liang / Carte broșată
common.buy 88 lei
International Marketing Daniel Baack / Carte broșată
common.buy 396 lei
International Marketing with Connectplus Access Card Philip Cateora / Copertă tare
common.buy 2.029 lei
International Marketing Philip R. Cateora / Foaie
common.buy 1.190 lei
GER-UEBER PHYLLOXERINEN Ludwig Theodor B. 1841 Dreyfus / Copertă tare
common.buy 173 lei
Gem Taiji Form Jie Gu / Carte broșată
common.buy 109 lei

International Marketing is aimed primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. Due to its applied coverage, the book is also an excellent choice at MBA and post-experience levels.The book covers the entire range of international marketing topics, logically divided into four Parts: Part One outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces which the international marketer has to consider. Part Two focuses on international market entry and development, addressing strategic planning for internationalisation, including preparing (through research) and executing the entry. Part Three addresses the elements of the marketing mix that are most important for firms at the initial stage of internationalisation Part Four discusses the marketing management issues most relevant to the expanded global operations of multinational corporations.

Informații despre carte

Titlu complet International Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 752
EAN 9781408009239
ISBN 1408009234
Codul Libristo 04354704
Greutatea 1236
Dimensiuni 219 x 276 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo