Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan Abid Ellahi
Codul Libristo: 06840797
Editura VDM Verlag, martie 2011
This marketing plan thesis document is about discussing the marketing strategies, issues and all pos... Descrierea completă
? points 144 b
289 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Transforming Urban Transport / Copertă tare
common.buy 993 lei
Zoo Ethics Jenny Gray / Copertă tare
common.buy 197 lei
Desert Landscape Architecture John C. Krieg / Copertă tare
common.buy 1.360 lei
Road Signs David Jay Archer / Carte broșată
common.buy 74 lei
Auf Gottes Wegen: Roman Bjornstjerne Bjornson / Carte broșată
common.buy 57 lei
Ransom Jay McInerney / Carte broșată
common.buy 74 lei
Domesticating Passions Nicole Fermon / Carte broșată
common.buy 105 lei

This marketing plan thesis document is about discussing the marketing strategies, issues and all possible solutions for a company which wants to launch its products in new market. This company selected is Sanovo egg group which want to launch its egg products in Pakistani B2B market. SANOVO EGG GROUP is the largest and most international supplier of egg products in the world. This study provides a workable marketing action plan for its Egg Albumen Powder and Liquid whole egg products. These egg products are used as alternatives to the fresh eggs because they are more convenient to use and can be stored for a long period of one year. This research used both methods for data collection. The combination of both methods in a research helps to deeply analyze the situation and then to take respective actions. Secondary data was gathered before primary data because of some of research questions might possibly already be answered by other sources. Secondary data is easy to get; however, primary data can find the data which is specially suited to aimed research questions.

Informații despre carte

Titlu complet International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 68
EAN 9783639342437
ISBN 3639342437
Codul Libristo 06840797
Editura VDM Verlag
Greutatea 113
Dimensiuni 152 x 229 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo