Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China Anonym
Codul Libristo: 16404117
Editura Grin Publishing, mai 2017
Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade:... Descrierea completă
? points 104 b
208 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


L'ultimo giurato John Grisham / Carte broșată
common.buy 73 lei
Queer Folk of Fife David Pryde / Carte broșată
common.buy 160 lei
History of the Rise, Progress, and Establishment, William Gordon / Carte broșată
common.buy 241 lei
Handbuch der Topographischen Anatomie Friedrich Siegmund Merkel / Carte broșată
common.buy 302 lei
Race ORKIN / Copertă tare
common.buy 774 lei
RIGBY PM PLUS Rigby / Carte broșată
common.buy 408 lei
Legalize Erdbeereis Andreas Gaw / Copertă tare
common.buy 228 lei
How Can Aliens Be Illegal? Terri Kelley / Carte broșată
common.buy 63 lei

Seminar paper from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade: 1,0, Edinburgh Napier University, language: English, abstract: While, in the United Kingdom the grocery market is saturated and growth is only achievable by gaining market share of a competitor, the People's Republic of China (PRC) has significant growth opportunities due to a large population and an increasing middle class with a growing disposable income. However, time pressure is high, as many companies seeking to exploit the high growth rates, accordingly investments will become more expensive. Although, China has strong growth potential, it is still a relatively poor and state-controlled country with a multitude of regulations and risks. Hence, this report will assess risks and opportunities associated with a market entry in order to facilitate Sainsbury's decision whether or not to expand its retail business to the Chinese market, as well as provide recommendations concerning an appropriate market entry strategy.

Informații despre carte

Titlu complet International Market Entry Strategies of Multinational Enterprises in China
Autor Anonym
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 34
EAN 9783668435650
ISBN 3668435650
Codul Libristo 16404117
Editura Grin Publishing
Greutatea 59
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo