Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

International Brand Management of Chinese Companies

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte International Brand Management of Chinese Companies Sandra Bell
Codul Libristo: 01738042
This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all t... Descrierea completă
? points 574 b
1.155 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Carte broșată
common.buy 59 lei
Angličtina 12. Město a vesnice collegium / Cărți
common.buy 8 lei
Start-Up Nation Saul Singer / Copertă tare
common.buy 175 lei
Sustainability Tilo Hansel / Carte broșată
common.buy 290 lei
Internationales Sportrecht. Andreas Wax / Carte broșată
common.buy 478 lei
curând
Corporate Laws of the World Gerhard Wegen / Copertă tare
common.buy 1.751 lei
Menschen Von Gottes Gnaden Karl Borromäus Heinrich / Carte broșată
common.buy 130 lei
Careers of University Graduates Ulrich Teichler / Copertă tare
common.buy 639 lei
God vs. the Gavel Marci A. Hamilton / Copertă tare
common.buy 566 lei
Bells of Russia Edward V. Williams / Copertă tare
common.buy 721 lei
In the Shadow of Hitler Rebecca Haynes / Carte broșată
common.buy 325 lei

This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all those interested in China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra Bell gives reasons and identifies a Chinese way of international brand management. She reveals:§- Who are Chinese branded companies? Where are they coming from, where are they heading for? What are their strengths and weaknesses regarding branding, marketing and going global?§- How does an appropriate brand strategy look like, when Chinese branded companies enter developed markets in the US and Western Europe? What can they learn from successful brands from Japan and Korea?§- How have Lenovo, Haier, TCL and Hisense entered the US and Western European markets so far? To what extend have they followed the recommended brand approach. What did they decide differently and why?§Read the book and discover yourself.

Informații despre carte

Titlu complet International Brand Management of Chinese Companies
Autor Sandra Bell
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2008
Număr pagini 370
EAN 9783790820294
ISBN 3790820296
Codul Libristo 01738042
Greutatea 1560
Dimensiuni 155 x 235 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo