Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Internal Brand Management in an International Context

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Internal Brand Management in an International Context Christina Ravens
Codul Libristo: 01688153
Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behavior... Descrierea completă
? points 137 b
284 lei -2 %
276 lei
În depozitul extern Expediem în 5-7 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Hello Robby Rabbit 1 Storycards Ana Soberon / Cărți
common.buy 223 lei
Lips Touch: Three Times Laini Taylor / Carte broșată
common.buy 90 lei
Gurry on Breach of Confidence Tanya Aplin / Copertă tare
common.buy 3.534 lei
Basic Chinese Mandarin Pimsleur / Audio CD
common.buy 110 lei
Hochbegabung und Schule Hella Schick / Carte broșată
common.buy 105 lei
Rise of Charismatic Catholicism in Latin America Edward L Cleary / Copertă tare
common.buy 607 lei
Romy Schneider - Sie wollte nicht ewig "Sissi" sein Ernst Probst / Carte broșată
common.buy 281 lei
Integration of the Armed Forces, 1940-1965 Morris J. MacGregor / Carte broșată
common.buy 285 lei
Post-Traumatic Stress Disorder Kirtland C. Peterson / Carte broșată
common.buy 639 lei
Auswandern. Die menschliche Seite Antonio Elster / Carte broșată
common.buy 50 lei
Victor Klemperer, Im Kern ein deutsches Gewächs Peter Jacobs / Carte broșată
common.buy 57 lei
Khachaturian Masquerade Suite Aram Khachaturian / Carte broșată
common.buy 181 lei
§§ 300-329 Wolfgang Büscher / Copertă tare
common.buy 2.167 lei

Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behaviors that conform to a brand s identity, so called brand citizenship behavior. Organizations have access to various internal branding instruments that support commitment structures but multinational corporations are challenged by a diverse workforce environment. The study analyzes the relevance of these instruments across a German, Chinese and North American sample. This research further analyzes the impact of an individual s cultural values on brand commitment which is an antecedent to brand citizenship behavior.

Informații despre carte

Titlu complet Internal Brand Management in an International Context
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 323
EAN 9783658007539
ISBN 3658007532
Codul Libristo 01688153
Greutatea 4497
Dimensiuni 148 x 210 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo