Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Intercultural Communication in Business Contexts

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Intercultural Communication in Business Contexts Agnes Michniuk
Codul Libristo: 01628330
Editura Grin Publishing, ianuarie 2010
Seminar paper from the year 2008 in the subject Communications - Intercultural Communication, printe... Descrierea completă
? points 107 b
215 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Paleta do farb standard Articole de papetărie
common.buy 12 lei
DEUTSCHBUCH GRUNDWISSEN Wilhelm Matthiessen / Carte broșată
common.buy 89 lei
Architecture + Perception Jörg K. Grütter / Copertă tare
common.buy 288 lei
Der fliegende Berg Christoph Ransmayr / Copertă tare
common.buy 119 lei
Optische Nachrichtensysteme Und Sensornetzwerke Reiner Thiele / Carte broșată
common.buy 439 lei
Pascal User Manual and Report Kathleen Jensen / Carte broșată
common.buy 1.155 lei
Grace for Grown Ups Paul Anderson-Walsh / Carte broșată
common.buy 75 lei
Anthrologie Stephan Kanthak / Carte broșată
common.buy 74 lei
Le mystere de la chambre jaune Gaston Leroux / Copertă tare
common.buy 252 lei
Churchill as Peacemaker James W. Muller / Copertă tare
common.buy 594 lei
Victorian Children's Literature Ruth Y. Jenkins / Copertă tare
common.buy 324 lei

Seminar paper from the year 2008 in the subject Communications - Intercultural Communication, printed single-sided, grade: 1,3, University of Flensburg, language: English, abstract: A lot of people think that communication isn t more than decoding a message that an information source transmits through a channel to you- you in this case are the destination where the message arrives (see Chandler (2000) p.1). The chosen words, the accentuation and the circumstances of the talk (e.g. on the phone, private or institutional dialogue) sometimes show how something is meant by the speaker but this aren t the only important cues during a communication process. You should also take care of the nonverbal cues everyone sends to a receiver of a message like gestures (Archer (1991)) and the culture of the specific information source.

Informații despre carte

Titlu complet Intercultural Communication in Business Contexts
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 36
EAN 9783640507528
ISBN 3640507525
Codul Libristo 01628330
Editura Grin Publishing
Greutatea 59
Dimensiuni 148 x 210 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo