Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Interaktionale Rezeptionsforschung

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Interaktionale Rezeptionsforschung Hans-Jürgen Bucher
Codul Libristo: 01554009
Editura Springer vs, septembrie 2012
Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu mach... Descrierea completă
? points 133 b
269 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Low-Level Programming Igor Zhirkov / Carte broșată
common.buy 586 lei
Kamfu mir helfen Barbara Schmidt / Copertă tare
common.buy 75 lei
The Trove Tobias S Buckell / Carte broșată
common.buy 58 lei
Das hündische Herz Michail Bulgakow / Carte broșată
common.buy 57 lei
Blended Learning Zur Verbesserung Der Gesprachsfuhrung Im Verkauf Prof. Dr. Heinz Mandl / Carte broșată
common.buy 384 lei
Classic Motor Boats (1907) F Durand / Carte broșată
common.buy 376 lei
Manors and Markets Bas van Bavel / Carte broșată
common.buy 351 lei
Wish in the Woods Beth Bracken / Copertă tare
common.buy 112 lei
Fiktion und Wirklichkeit. Bernd Engler / Carte broșată
common.buy 480 lei
Speak No Evil Allison Brennan / Carte broșată
common.buy 51 lei
Fluglotsen Testvorbereitung Christian Vandrey / Carte broșată
common.buy 112 lei
Basic Bundle Theory and K-Cohomology Invariants Dale Husemöller / Carte broșată
common.buy 586 lei
Die Kunst des Gesangs Ernst Haefliger / Carte broșată
common.buy 156 lei
Einlagensicherung Robert Bernhardt / Carte broșată
common.buy 216 lei
Matrix Metalloproteinase Inhibitors Satya Prakash Gupta / Copertă tare
common.buy 989 lei

Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu machen. Dementsprechend werden Befunde aus verschiedenen Blickaufzeichnungsstudien vorgestellt und in einen rezeptionstheoretischen Zusammenhang eingeordnet. Die Besonderheit des Ansatzes besteht darin, dass Rezeptionsdaten auf die spezifischen Strukturmerkmale der Medienangebote rückbezogen werden. Medienkommunikation wird im Rahmen eines interakationalen Paradigmas als multimodales Kommunikationsangebot verstanden, dessen Rezeption darin besteht, textliche, sprachliche, auditive, visuelle, typographische und designerische Zeichensysteme zu integrieren. Rezeption ist auf diesem Hintergrund immer mit Selektionsprozessen und Relevanzentscheidungen der Rezipienten verbunden. Diese Aspekte der Aufmerksamkeitsorganisation werden in den Blickdaten manifest.

Informații despre carte

Titlu complet Interaktionale Rezeptionsforschung
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 364
EAN 9783531177182
ISBN 3531177184
Codul Libristo 01554009
Editura Springer vs
Greutatea 449
Dimensiuni 150 x 212 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo