Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Intellectual Property Strategy

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Intellectual Property Strategy John Palfrey
Codul Libristo: 04409170
Editura MIT Press Ltd, octombrie 2011
Most managers leave intellectual property issues to the legal department, unaware that an organizati... Descrierea completă
? points 38 b
92 lei -15 %
77 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


week at Killarney Samuel Carter Hall / Carte broșată
common.buy 144 lei
HALLOWEEN HUSTLE Charlotte Gunnufson / Copertă tare
common.buy 77 lei
Managing Intellectual Property Vinod V. Sople / Carte broșată
common.buy 164 lei
At All Times and in All Places Simon Jones / Copertă tare
common.buy 206 lei
Managing Intellectual Property Tim Jones / Carte broșată
common.buy 97 lei

Most managers leave intellectual property issues to the legal department, unaware that an organization's intellectual property can help accomplish a range of management goals, from accessing new markets to improving existing products to generating new revenue streams. In this book, intellectual property expert and Harvard Law School professor John Palfrey offers a short briefing on intellectual property strategy for corporate managers and nonprofit administrators. Palfrey argues for strategies that go beyond the traditional highly restrictive "sword and shield" approach, suggesting that flexibility and creativity are essential to a profitable long-term intellectual property strategy--especially in an era of changing attitudes about media. Intellectual property, writes Palfrey, should be considered a key strategic asset class. Almost every organization has an intellectual property portfolio of some value and therefore the need for an intellectual property strategy. A brand, for example, is an important form of intellectual property, as is any information managed and produced by an organization. Palfrey identifies the essential areas of intellectual property--patent, copyright, trademark, and trade secret--and describes strategic approaches to each in a variety of organizational contexts, based on four basic steps. The most innovative organizations employ multiple intellectual property approaches, depending on the situation, asking hard, context-specific questions. By doing so, they achieve both short- and long-term benefits while positioning themselves for success in the global information economy.

Informații despre carte

Titlu complet Intellectual Property Strategy
Autor John Palfrey
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 192
EAN 9780262516792
ISBN 0262516799
Codul Libristo 04409170
Editura MIT Press Ltd
Greutatea 208
Dimensiuni 177 x 130 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo