Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Intellectual Capital and Business Performance: New Model

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Intellectual Capital and Business Performance: New Model Sarra Bouguesri
Codul Libristo: 15200993
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2015
Intellectual Capital (IC) is currently considered as a main source to obtain a competitive advantage... Descrierea completă
? points 119 b
265 lei -9 %
239 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dari Rahman Arman / Carte broșată
common.buy 621 lei
Hilo: The Great Big Boom (Hilo Book 3) Judd Winick / Carte broșată
common.buy 54 lei
Glue Ear PEER / Copertă tare
common.buy 968 lei
Radical Discipleship Jennifer M. McBride / Carte broșată
common.buy 151 lei
Abby Sangiamo ALBERT SANGIAMO / Copertă tare
common.buy 375 lei
Enneagramma, biotipologia e grafologia Luciano Massi / Carte broșată
common.buy 130 lei
Adolescenciaherida: Comiendo con tu enemiga LIDIA AMELLA DIAZ / Carte broșată
common.buy 103 lei
Culture Matters Norhayati Zakaria / Copertă tare
common.buy 480 lei

Intellectual Capital (IC) is currently considered as a main source to obtain a competitive advantage in the knowledge economy. Many researchers and practitioners are trying to define and propose its various components. Even to propose several models to measure the intellectual capital and how to better manage tangible and intangible companies assets. The purpose of this thesis is to study the impact of IC on the performance of Algerian companies and this by two models, the model of Sharbati A,Jawad S & Bontis. N (2010) and the model of Choudhury.J (2010). The main result shows that human capital has a positive influence but a weak relationship with the company's performance. The new proposed model shows that there is an intermediate variable and a moderate variable affecting the relationship between the IC and the satisfaction of the client. The review of this model through 103 employees in four Algerian companies shows that human capital, social capital, organizational capital and service / product quality have a positive influence on the customer satisfaction.

Informații despre carte

Titlu complet Intellectual Capital and Business Performance: New Model
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 100
EAN 9783659950025
Codul Libristo 15200993
Greutatea 150
Dimensiuni 150 x 220 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo