Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Integrated Marketing Communications

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Integrated Marketing Communications Philip J. Kitchen
Codul Libristo: 36551901
Editura Springer Nature Switzerland AG, ianuarie 2022
Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integra... Descrierea completă
? points 175 b
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Right Kind of Wrong / Carte broșată
common.buy 103 lei
top
Right Kind of Wrong / Carte broșată
common.buy 90 lei
top
Principles of Marketing Phil T. Kotler / Carte broșată
common.buy 398 lei
22 Immutable Laws Of Branding Al Ries / Carte broșată
common.buy 65 lei
Building Strong Brands David A. Aaker / Copertă tare
common.buy 152 lei
Marketing Mix / Carte broșată
common.buy 74 lei
Integrated Marketing Communication Jerome M. Juska / Carte broșată
common.buy 458 lei
Chakras / Carte broșată
common.buy 114 lei
Mind and Heart of the Negotiator, The, Global Edition Leigh Thompson / Carte broșată
common.buy 376 lei
Marketing Mix / Copertă tare
common.buy 195 lei
Integrated Marketing Communication Robyn Blakeman / Carte broșată
common.buy 420 lei

Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global framework to marketing communications, delivered in a highly readable, cohesive and succinct manner. Co-written by the internationally acclaimed leading experts in the field, Philip Kitchen & Marwa Tourky, this core text explores the best ways to communicate effectively both in the present and in the future. Taking a rigorous approach, the textbook provides a critical overview to the modern communications issues found in industry and society today.It offers a concise, stimulating approach in its coverage of IMC and combines insightful knowledge of trends in the global marketplace, consumer and stakeholder issues with wider adoption of a consumer-driven perspective, as well as a roadmap through the bewildering maze of marketing communications. Comprehensively updated and revised throughout to take into account recent industry developments, this new edition also offers a plan for brand building post-pandemic.

Informații despre carte

Titlu complet Integrated Marketing Communications
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2022
Număr pagini 374
EAN 9783030764159
ISBN 303076415X
Codul Libristo 36551901
Greutatea 592
Dimensiuni 235 x 156 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo