Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Insatiability of Human Wants

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Insatiability of Human Wants Regenia Gagnier
Codul Libristo: 04544956
Editura The University of Chicago Press, decembrie 2000
What is the relationship between our conception of humans as producers or creators; as consumers of... Descrierea completă
? points 106 b
214 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Industrial Design A-Z Charlotte Fiell Peter / Copertă tare
common.buy 113 lei
97 Things Every Java Programmer Should Know Kevlin Henney / Carte broșată
common.buy 214 lei
Che ore sono? Richard Scarry / Carte broșată
common.buy 41 lei
Kerim Ustanin Oglu Halide Edip Adivar / Carte broșată
common.buy 72 lei
Indigenous Intellectual Property Rights Mary Riley / Carte broșată
common.buy 324 lei
Koran N. Rey / Carte broșată
common.buy 61 lei

What is the relationship between our conception of humans as producers or creators; as consumers of taste and pleasure; and as creators of value? Combining cultural history, economics, and literary criticism, Regenia Gagnier's new work traces the parallel development of economic and aesthetic theory, offering a shrewd reading of humans as workers and wanters, born of labor and desire. "The Insatiability of Human Wants" begins during a key transitional moment in aesthetic and economic theory, 1871, when both disciplines underwent a turn from production to consumption models. In economics, an emphasis on the theory of value and the social relations between land, labor, and capital gave way to more individualistic models of consumerism. Similarly, in aesthetics, theories of artistic production or creativity soon bowed to models of taste, pleasure, and reception. Using these developments as a point of departure, Gagnier deftly traces the shift in Western thought from models of production to consumption. From its exploration of early market logic and Kantian thought to its look at the aestheticization of homelessness and our own market boom, "The Insatiability of Human Wants" invites us to contemplate alternative interpretations of economics, aesthetics, and history itself.

Informații despre carte

Titlu complet Insatiability of Human Wants
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2000
Număr pagini 262
EAN 9780226278544
ISBN 0226278549
Codul Libristo 04544956
Greutatea 482
Dimensiuni 157 x 23 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo