Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Innovative Management and Firm Performance M. Jaksic
Codul Libristo: 04771822
Editura PALGRAVE MACMILLAN, iulie 2014
The current turbulent and very often unpredictable environments in which fi rms operate create press... Descrierea completă
? points 318 b
640 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Genius and the Goddess Jeffrey Meyers / Carte broșată
common.buy 94 lei
Chomsky and Deconstruction Christopher Wise / Copertă tare
common.buy 324 lei
Dunciad in Four Books Valerie Rumbold / Carte broșată
common.buy 275 lei
Getting the Goods Edna Bonacich / Copertă tare
common.buy 813 lei
Globalization and the Welfare State B. S?dersten / Carte broșată
common.buy 640 lei
Sweeney Todd the Barber Brian J. Burton / Carte broșată
common.buy 98 lei
Origins of Complex Language Andrew Carstairs-McCarthy / Copertă tare
common.buy 562 lei
Irish War on Drugs Paul O'Mahony / Copertă tare
common.buy 563 lei
Ancient Greece Richard Frost / Copertă tare
common.buy 210 lei

The current turbulent and very often unpredictable environments in which fi rms operate create pressures on academics and practitioners to better understand and respond by searching for innovative solutions to further continuous business performance success. The crucial responsibility and starting point for sustainable development, competitiveness, and high business performance lies with a creative, open, innovative, and collaborative management. Innovative management leads to exceptional business performance at the core of economic and social development. Innovative Management and Firm Performance focuses on business firms as catalysts and agents of social and economic change and explores the argument that sustainable development is the perfect opportunity for businesses to strengthen the evolving notion of corporate social responsibility (CSR), while achieving long-term growth through the innovatory processes and capitalizing on research and development. The authors in this volume have contributed to the subject from a multitude of perspectives based on - or cutting across - many disciplines and specializations.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo