Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Innovation on Demand

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Innovation on Demand Victor Fey
Codul Libristo: 04378911
Editura Cambridge University Press, octombrie 2005
This book describes a revolutionary methodology for enhancing technological innovation called TRIZ.... Descrierea completă
? points 295 b
593 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Prophet of Innovation Thomas K McCraw / Carte broșată
common.buy 198 lei
Adventures Starter: Audio CD B. Wetz / Audio CD
common.buy 123 lei
Dark Matter Gregory Sholette / Carte broșată
common.buy 183 lei
Embers and the Stars Erazim Kohák / Carte broșată
common.buy 224 lei
Microsoft Powerpoint 2013 / 365 Pocket Primer Theodor Richardson / Carte broșată
common.buy 131 lei
Doctor Who: The 12th Doctor, Hyperion Robbie Morrison / Copertă tare
common.buy 90 lei
Advanced Information Systems Engineering Workshops Andreas Metzger / Carte broșată
common.buy 324 lei
Professional Manga Steve Horton / Carte broșată
common.buy 145 lei
Italian Post-Neorealist Cinema Luca Barattoni / Carte broșată
common.buy 185 lei
Make Me a Man! Sikata Banerjee / Carte broșată
common.buy 218 lei
Modern Spain, 1875-1980 Raymond Carr / Carte broșată
common.buy 172 lei
Key Element: C W. Pies / Copertă tare
common.buy 2.631 lei
Kissing Frogs and Trying on Shoes Michele Corgiat / Carte broșată
common.buy 63 lei

This book describes a revolutionary methodology for enhancing technological innovation called TRIZ. The TRIZ methodology is increasingly being adopted by leading corporations around the world to enhance their competitive position. The authors explain how the TRIZ methodology harnesses creative principles extracted from thousands of successful patented inventions to help you find better, more innovative, solutions to your own design problems. You'll learn how to use TRIZ tools for conceptual development of novel technologies, products and manufacturing processes. In particular, you'll find out how to develop breakthrough, compromise-free design solutions and how to reliably identify next generation products and technologies. Whether you're trying to make a better beer can, find a new way to package microchips or reduce the number of parts in a lawnmower engine, this book can help. Written for practicing engineers, product managers, technology managers and engineering students.

Informații despre carte

Titlu complet Innovation on Demand
Autor Victor Fey
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2005
Număr pagini 256
EAN 9780521826204
ISBN 0521826209
Codul Libristo 04378911
Greutatea 652
Dimensiuni 180 x 256 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo