Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Innovation at the Base of Pyramid

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Innovation at the Base of Pyramid Cornelius Roschanek
Codul Libristo: 06840293
Editura VDM Verlag, martie 2011
Over the past decade, business visionaries have maintained that the low-income 'Base of Pyramid' ('B... Descrierea completă
? points 144 b
290 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sentimental Journey Micki Hendricks / Carte broșată
common.buy 91 lei
Beyond standard model with neutrinos Salah Nasri / Carte broșată
common.buy 344 lei
Continental Shelf Elaine Wood / Copertă tare
common.buy 284 lei
In a Materialist Way Pierre Macherey / Copertă tare
common.buy 223 lei
Walt Whitman Ed Folsom / Carte broșată
common.buy 179 lei
Approaches to Teaching Miller's Death of a Salesman Matthew Charles Roudanae / Copertă tare
common.buy 252 lei
Sierra Pinacate Julian D. Hayden / Copertă tare
common.buy 228 lei
Defense Department Budgets / Carte broșată
common.buy 493 lei
In Another Time Michael E Tessier / Carte broșată
common.buy 61 lei
Reisefuhrer Palma de Mallorca Tanja Wahle / Carte broșată
common.buy 55 lei

Over the past decade, business visionaries have maintained that the low-income 'Base of Pyramid' ('BOP') is the world's largest and fastest growing segment. Multinational Corporations (MNCs) have increasingly turned to the BOP in an attempt to exploit tremendous business opportunities as middle and high-income markets become overly saturated. However, the BOP is not a low-hanging fruit. The needs of consumers at the base of the pyramid completely differ from those at the top, thus forcing companies to rethink their traditional ways of serving consumers. Rethinking means innovating products, technologies and business models. Some MNCs have achieved success by providing products that are innovative, inexpensive and easy to use. This work presents the Base of Pyramid' and innovation concepts relevant to our case study. The crux is centred on two pioneering products launched by Indian MNCs: Tata Swach', Tata's nano-tech water filter and Chotukool', Godrej's mini-fridge. This work attempts to answer the following: How and why do Tata and Godrej innovate for the BOP? What is their business model? What is their true motivation to tap the BOP?

Informații despre carte

Titlu complet Innovation at the Base of Pyramid
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 96
EAN 9783639336498
ISBN 3639336496
Codul Libristo 06840293
Editura VDM Verlag
Greutatea 150
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo