Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Innovation and Product Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Innovation and Product Management Kurt Gaubinger
Codul Libristo: 02433233
Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovati... Descrierea completă
? points 200 b
419 lei -4 %
399 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Dictionary of Obscure Sorrows John Koenig / Copertă tare
common.buy 87 lei
top
Cunk on Everything Philomena Cunk / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
Hellsing Deluxe Volume 1 Kohta Hirano / Copertă tare
common.buy 216 lei
top
Reinventing Organizations Frederic Laloux / Carte broșată
common.buy 140 lei
Innovation Management Keith Goffin / Carte broșată
common.buy 398 lei
ISE Product Design and Development ULRICH / Carte broșată
common.buy 369 lei
Visual Differential Geometry and Forms Tristan Needham / Copertă tare
common.buy 785 lei
Influential Product Manager Ken Sandy / Carte broșată
common.buy 171 lei
Innovation Book, The Max Mckeown / Carte broșată
common.buy 107 lei
To Sanctify the World / Copertă tare
common.buy 138 lei
Innovation Management Jin Chen / Carte broșată
common.buy 539 lei
Product Lifecycle Management Antti Saaksvuori / Carte broșată
common.buy 321 lei
Product Management Ishrat Nadeem Zahid / Copertă tare
common.buy 334 lei

Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovation activities. In this context systematic management of innovation and product management are increasingly important for company success. This book presents the fundamentals of innovation and product management and introduces the reader to a holistic process model with particular focus on innovation and uncertainty. This integrated consideration of innovation management and product innovation within an interdisciplinary approach represents a unique characteristic of this book. The book is designed to address the needs of managers who want a practical but well-researched guide to innovation and product management. Graduate and advanced undergraduate students would also find the chapters in this book particularly useful.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo