Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern Verena König
Codul Libristo: 08924212
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, februarie 2010
Verena Konig zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitatsbasierte Markenmanagement in Call...
? points 189 b
383 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri

Verena Konig zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitatsbasierte Markenmanagement in Call Centern fur einen langfristigen Markenerfolg leisten kann."

Informații despre carte

Titlu complet Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 255
EAN 9783834921819
ISBN 9783834921819
Codul Libristo 08924212
Greutatea 308
Dimensiuni 148 x 210 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo