Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Improving Computer Games Performance Using Batch Reinforcement Learning

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Improving Computer Games Performance Using Batch Reinforcement Learning Hebatullah Rashed
Codul Libristo: 12628512
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2015
With the progress of researches in human brain, they found that when human learns something new, the... Descrierea completă
? points 131 b
291 lei -9 %
263 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


The Dalai Lama's Cat and the Art of Purring David Michie / Carte broșată
common.buy 73 lei
Bunt bialych czepkow Julia Kubisa / Carte broșată
common.buy 42 lei
A METRICAL HISTORY OF ENGLAND JOHN BOX / Copertă tare
common.buy 168 lei
Berkin Gizli Gücü Cemil Kavukcu / Carte broșată
common.buy 62 lei
What Makes Olga Run? Bruce Grierson / Carte broșată
common.buy 87 lei
Adilene's Reading Log Martha Day Zschock / Copertă tare
common.buy 91 lei
Someone's Getting Married! Penelope Dyan / Carte broșată
common.buy 75 lei
Dragon Fall Katie MacAlister / Carte broșată
common.buy 40 lei
Ein Austauschjahr Bent Richter / Carte broșată
common.buy 63 lei
Leven Thumps and the Ruins of Alder Obert Skye / Audio CD
common.buy 226 lei

With the progress of researches in human brain, they found that when human learns something new, the brain cells structure is changed. That means it is possible to manufacture and develop intelligence. The idea is the same for the device. As intelligence requires knowledge, it is necessary for computers to learn and gain knowledge. Machine learning serves this purpose. With the rapid development of computer games we need continuous new techniques, because with the increasing numbers of players only a tough games with high policy, actions and tactics survive. This book will be useful to researchers who are interested in getting a good idea about computer games. We proposed a new algorithm based on LSPI (Batch Reinforcement Learning Algorithm) called Least-Squares Continuous Action Policy Iteration (LSCAPI). We implemented on two different types of games 8-queens board game and Glest and StarCraft Brood War real-time strategy (RTS) games. The book can have benefit for the beginners in computer games field, it gives sequential steps of the game as an idea ending with the implementation.

Informații despre carte

Titlu complet Improving Computer Games Performance Using Batch Reinforcement Learning
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 100
EAN 9783659882371
Codul Libristo 12628512
Greutatea 165
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo