Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Improve Customer Satisfaction in a Structural Way

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Improve Customer Satisfaction in a Structural Way Jie Wu
Codul Libristo: 06828868
Editura VDM Verlag, decembrie 2009
Business excellence is all about enabling the organization to give the customer what he wants when h... Descrierea completă
? points 144 b
290 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Personal MBA 10th Anniversary Edition Josh Kaufman / Carte broșată
common.buy 84 lei
top
My Dark Vanessa Kate Elizabeth Russell / Carte broșată
common.buy 50 lei
top
Book of Adria: A Diablo Bestiary Blizzard Entertainment / Copertă tare
common.buy 142 lei
top
The Mermaid, the Witch and the Sea Maggie Tokuda-Hall / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Draw Manga Faces for Expressive Characters Hosoi Aya / Carte broșată
common.buy 110 lei
top
Final Exit (Third Edition) Derek Humphry / Carte broșată
common.buy 84 lei
Renegades Series 3-book boxed set Marissa Meyer / Carte broșată
common.buy 189 lei
Modern Crochet Teresa Carter / Copertă tare
common.buy 108 lei
Vengeful V. E. Schwab / Carte broșată
common.buy 84 lei
Natural Wine / Copertă tare
common.buy 103 lei
Star Wars: Shadow of the Sith / Copertă tare
common.buy 127 lei
Star Trek - The Original Series: A Celebration Ian Spelling / Copertă tare
common.buy 185 lei
Python for Excel Felix Zumstein / Carte broșată
common.buy 281 lei
Cryptocurrency Bible 2021-2022 / Carte broșată
common.buy 74 lei

Business excellence is all about enabling the organization to give the customer what he wants when he wants it, everywhere, every time, but profitably. Customer service intelligence is supporting this business to transform the company into more efficient and effective regarding all areas of operational and process intelligence on the way to Most Highly Regarded Service Company . These challenges are ahead of the service company. Based on extensive research and rich with vivid example of T-Mobile Netherlands, this book helps company identify the true customer needs and what the customer really values, putting the right measures behind it, and executing against these measures in excellence. It also makes management aware of the complexity of measuring customer satisfaction and tremendous impact due to the key performance indicators. This leads to an introduction of a brand new performance planning tool that is very likely to benefit mobile phone companies in after-sales activities, or any corporation that may be considering engaging the customer experience in a continuous-improvement process for marketing efforts.

Informații despre carte

Titlu complet Improve Customer Satisfaction in a Structural Way
Autor Jie Wu
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 100
EAN 9783639209280
ISBN 3639209281
Codul Libristo 06828868
Editura VDM Verlag
Greutatea 159
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo