Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Implementing Corporate Social Responsibility

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Implementing Corporate Social Responsibility Ray
Codul Libristo: 02017317
Editura Springer, India, Private Ltd, martie 2014
Corporate Social Responsibility has gained new legitimacy in India with two recent guidelines aimed... Descrierea completă
? points 318 b
640 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Mission Rimini Harald Theiss / Copertă tare
common.buy 287 lei
Responsible Management Richard Ennals / Copertă tare
common.buy 325 lei
Business and Society Ann Buchholtz / Carte broșată
common.buy 728 lei
Sustainability Strategies Renato Orsato / Copertă tare
common.buy 325 lei
Challenging Corporate Social Responsibility Jessalynn Strauss / Copertă tare
common.buy 1.233 lei
Global Practices of Corporate Social Responsibility Samuel O. Idowu / Carte broșată
common.buy 984 lei
curând
Corporate Social Responsibility Jeremy Moon / Copertă tare
common.buy 614 lei
Corporate Social Responsibility in Europe Samuel O. Idowu / Copertă tare
common.buy 549 lei
SHOW BUSINESS Bryant Ford / Carte broșată
common.buy 100 lei
Corporate Social Responsibility R. Raman / Copertă tare
common.buy 325 lei
Heart of the Good Institution Howard Harris / Copertă tare
common.buy 640 lei

Corporate Social Responsibility has gained new legitimacy in India with two recent guidelines aimed to streamline CSR in Indian public and private sector. The need for structure and systems to manage CSR is the call of the day. The new mandate calls for new thinking in planning, implementing, monitoring, evaluating and communicating CSR work across all stakeholder groups. This book is one of the first attempts to address the practical issues and managerial challenges in delivering social impact through CSR. Authoritative articles focus on issues in CSR in India while corporate case studies highlight best practices and challenges faced by Indian managers. The proposed book will be a collection of articles and case studies focussed on Corporate Social Responsibility. The content was presented in the 1st National Conference on Corporate Social Responsibility co-organized by Tata Institute of Social Sciences (TISS), Mumbai and Xavier Institute of Management Bhubaneswar (XIMB). The book will feature only selected articles and cases and as such can be seen as a much needed reference book on CSR in India.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo