Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention Sundas Islam Chaudhary
Codul Libristo: 06846890
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2012
Celebrity endorsement has become one of the most desirable marketing techniques in recent times. Con... Descrierea completă
? points 95 b
213 lei -9 %
192 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Islam and the Son of God Daniel Shayesteh / Carte broșată
common.buy 114 lei
Inclusive Hebrew Scriptures Priests for Equality / Copertă tare
common.buy 382 lei
L'Enfant de Marie, Ou Un Frere de Plus Renouard De Bussierre-M-T / Carte broșată
common.buy 87 lei
Introduction To Optoelectronic Sensors, An Giancarlo Righini / Copertă tare
common.buy 1.231 lei
I Will Lie Down in Peace Usha Jesudasan / Carte broșată
common.buy 55 lei
Kangaroos Melissa Gish / Copertă tare
common.buy 264 lei
Ehl- Beyt Fikhina Göre Sorular ve Fetvalar 2 Ayetullah Uzma Hamanei / Carte broșată
common.buy 51 lei
Words of My Roaring Robert Kroetsch / Carte broșată
common.buy 102 lei
Diversidad de Los Hongos Silvestres En Teziutlan Puebla, Mexico Delfino Reyes López / Carte broșată
common.buy 174 lei
Jugendkonsum Elmar Lange / Carte broșată
common.buy 353 lei
Life Beyond Death Rudolf Steiner / Carte broșată
common.buy 97 lei
Essays from Reviews George Stewart / Carte broșată
common.buy 98 lei

Celebrity endorsement has become one of the most desirable marketing techniques in recent times. Consumers admire favorite celebrities like their ideals and advertisers can use this likeness in developing marketing strategies. This celebrity consumer s relationship has become an opportunity for promotions of the products and services. Celebrities have significant impact on viewer s life. In this work, focus is on exploring the consumer's perceptions about celebrities and how celebrity endorsement influences their purchase intention.

Informații despre carte

Titlu complet Impact of Celebrity Endorsement on Consumer's Purchase Intention
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 84
EAN 9783659463235
Codul Libristo 06846890
Greutatea 143
Dimensiuni 150 x 220 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo