Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Ideology, Strategy and Party Change

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Ideology, Strategy and Party Change Ian BudgeDavid RobertsonDerek Hearl
Codul Libristo: 02027259
Editura Cambridge University Press, iulie 1987
The relevance of this book to central concerns of political and social science hardly needs emphasiz... Descrierea completă
? points 459 b
915 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Hypochondrie Bernd Nissen / Carte broșată
common.buy 96 lei
Plant Pathology Robert Burns / Carte broșată
common.buy 975 lei
Indomitable Frank Whitcombe Martin Whitcombe / Carte broșată
common.buy 141 lei
El pasillo de Hawking / Carte broșată
common.buy 89 lei
Kommunalpolitik in Der Bundesrepublik Hiltrud Nassmacher / Carte broșată
common.buy 180 lei
Aviation and Climate Change Ruwantissa Abeyratne / Carte broșată
common.buy 274 lei
Besteuerung in Krise und Insolvenz Andreas Ziegenhagen / Carte broșată
common.buy 276 lei
Cures Vs. Profits: Successes In Translational Research James Lyons-Weiler / Carte broșată
common.buy 112 lei
Inorganic Controlled Release Technology Xiang Zhang / Copertă tare
common.buy 949 lei
El enigma de la mente humana : conócete a ti mismo Esteban Sánchez Manzano / Carte broșată
common.buy 88 lei
Concerto grosso op. 6/8 Arcangelo Corelli / Carte broșată
common.buy 172 lei
Güzelin Pesinde Ayse Taskent / Carte broșată
common.buy 77 lei

The relevance of this book to central concerns of political and social science hardly needs emphasizing. Parties are the organizing force of democratic governments, giving coherence and direction to their policies and relating them to popular preferences. Election programmes are crucial to this role, providing electors with some insight into the policies they are voting for, and parties themselves with a starting point for their activity in government. Discussion begins with a comparative assessment of the impact of election pledges on government action. The book goes on to describe systematically the place of the programmes in the political process of nineteen democracies. It subjects them to detailed qualitative, quantitative and spatial analyses to answer such questions as: Who prepares election programmes and how? What is the nature of modern party divisions? Do they differ across countries? Is there indeed an 'end of ideology' or an intensification? Does the need to attract votes weaken old partisan attachments? Combining individual studies of each country with comparative analyses on a scale never previously undertaken, the book will interest country specialists and comparativists and prove indispensable to research on voting and party behaviour, coalition formation, ideology, and rational choice.

Informații despre carte

Titlu complet Ideology, Strategy and Party Change
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1987
Număr pagini 516
EAN 9780521306485
ISBN 0521306485
Codul Libristo 02027259
Greutatea 755
Dimensiuni 152 x 228 x 33
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo