Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

How to Manage and Measure Employer Branding

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte How to Manage and Measure Employer Branding Kainz Simone
Codul Libristo: 09369243
Years ago employer branding was assumed to be a short-lived trend of human resource management but o... Descrierea completă
? points 275 b
554 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Building Distinctive Brand Assets Romaniuk / Copertă tare
common.buy 196 lei
top
Brand Flip, The Marty Neumeier / Carte broșată
common.buy 176 lei
reduceri
Give & Get Employer Branding Charlotte Marshall / Carte broșată
common.buy 92 lei
Steps of the Sun and Far From Home Walter Tevis / Carte broșată
common.buy 59 lei
Public Opinion Walter Lippmann / Copertă tare
common.buy 128 lei
Walking the Border Ian Crofton / Carte broșată
common.buy 65 lei
Renal Cell Carcinoma Mototsugu Oya / Copertă tare
common.buy 802 lei
No Michelle Allison Lewis / Carte broșată
common.buy 114 lei

Years ago employer branding was assumed to be a short-lived trend of human resource management but over the recent years it has become anchored in organizational management as a long-term and cross-departmental part of corporate strategy. Today more and more organizations are driven to implement an employer brand in order to compete in the labor market. But why do organizations see building an employer brand as important? What drives employer branding and how can the employer brand be measured? Does existing knowledge about the organization influence the evaluation of the employer brand? These and further questions are discussed on two different perspectives, the organization's and the target group's. Besides the development of a model describing the drivers of employer branding, an alternative scale measuring the external employer brand strength (EXEBS-Scale) is developed, validated and tested to explore the influence of selected constructs on the employer brand evaluation. Besides the scientific contribution to existing employer branding literature this book delivers new insights and specific recommendations for practitioners.

Informații despre carte

Titlu complet How to Manage and Measure Employer Branding
Autor Kainz Simone
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 276
EAN 9783838151083
ISBN 3838151089
Codul Libristo 09369243
Greutatea 414
Dimensiuni 152 x 229 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo