Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

How Customers Think

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte How Customers Think Gerald Zaltman
Codul Libristo: 04233122
Editura Harvard Business Review Press, februarie 2003
How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have... Descrierea completă
? points 77 b
178 lei -14 %
153 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top curând
One-Punch Man, Vol. 18 ONE / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Copertă tare
common.buy 246 lei
top
Antiquarian Sticker Book: Bibliophilia Odd Dot / Copertă tare
common.buy 102 lei
top
Chanel Catwalk Patrick Mauries / Copertă tare
common.buy 315 lei
top
Rackham Tarot Arthur Rackham / Joc
common.buy 110 lei
top
DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune Brian Herbert / Copertă tare
common.buy 98 lei
top
Full Stack Recruiter Jan Tegze / Carte broșată
common.buy 191 lei
top
Once Upon a Time in Hollywood Quentin Tarantino / Carte broșată
common.buy 42 lei
Sonic The Hedgehog, Volume 7: All or Nothing Adam Bryce Thomas / Carte broșată
common.buy 72 lei
Starman Tarot Kit Davide De Angelis / Cărți
common.buy 161 lei
More Myself Alicia Keys / Copertă tare
common.buy 115 lei
BOSH! Healthy Vegan Henry Firth / Carte broșată
common.buy 87 lei
Wonder Cat Kyuu-chan Vol. 1 Sasami Nitori / Carte broșată
common.buy 67 lei
Cambridge IGCSE (TM) French Student Book Third Edition S. Chevrier-Clarke / Carte broșată
common.buy 179 lei

How to unlock the hidden 95 per cent of the customer's mind that traditional marketing methods have never reached. This title provides practical synthesis of the cognitive sciences. Drawing heavily on psychology, neuroscience, sociology, and linguistics, Zaltman combines academic rigor with real-world results to offer highly accessible insights, based on his years of research and consulting work with large clients like Coca-Cola and Procter & Gamble. An all-new tool kit: Zaltman provides research tools - metaphor elicitation, response latency, and implicit association techniques, to name a few - that will be all-new to marketers and demonstrates how innovators can use these tools to get clues from the subconscious when developing new products and finding new solutions, long before competitors do.

Informații despre carte

Titlu complet How Customers Think
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2003
Număr pagini 352
EAN 9781578518265
ISBN 1578518261
Codul Libristo 04233122
Greutatea 702
Dimensiuni 165 x 241 x 30
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo