Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies Robert G Thompson
Codul Libristo: 17092614
"Talk is cheap." A clich , perhaps, but the idea that what we do is more important than what we say... Descrierea completă
? points 54 b
109 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Diveheart Adaptive Diver Jim Elliott / Carte broșată
common.buy 211 lei
FoxTheft: War On The Bayou Randell W Nall / Carte broșată
common.buy 130 lei
Italy Zhingoora Books / Carte broșată
common.buy 84 lei
El corazón delator 1843 Edgar Allan Poe / Carte broșată
common.buy 64 lei
A Bride of the Plains Baroness Emmuska Orczy / Carte broșată
common.buy 46 lei
Awful Management Gary Sheard / Carte broșată
common.buy 135 lei

"Talk is cheap." A clich , perhaps, but the idea that what we do is more important than what we say is a fundamental truth. It applies in our personal lives and can extend into our professional work, too. Learning to let your actions do the talking can

Informații despre carte

Titlu complet Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Companies
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 224
EAN 9781478271512
ISBN 1478271515
Codul Libristo 17092614
Greutatea 335
Dimensiuni 152 x 229 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo