Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

History Marketing in der deutschen Automobilindustrie

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte History Marketing in der deutschen Automobilindustrie Christina Beisiegel
Codul Libristo: 06812055
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2007
Aufgrund tiefgreifender Veränderungen der Markt- und Umweltbedingungen stehen traditionsreiche Unter... Descrierea completă
? points 171 b
358 lei -4 %
341 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


Governance in der Planwirtschaft Marcel Boldorf / Carte broșată
common.buy 591 lei

Aufgrund tiefgreifender Veränderungen der Markt- und Umweltbedingungen stehen traditionsreiche Unternehmen gegenwärtig vor großen Herausforderungen. Um weiterhin erfolgreich zu sein und ihre über Jahre bestehenden Marken im Gleichgewicht zwischen Kontinuität und Aktualität zu halten, müssen sie mehr als je zuvor ein effektives und effizientes Markenmanagement betreiben. Nur durch die Bildung einer einzigartigen und wettbewerbsdifferenzierenden Markenidentität können sie dem wachsenden Problem der Brand Parity entgegentreten. Potenziale bietet hierbei das History Marketing. Die Autorin Christina Beisiegel analysiert die Chancen und Risiken, die sich aus der Verwendung der Markenhistorie im Marketing ergeben und erläutert anhand diverser Beispiele aus der Automobilindustrie die Wirkung der Markenhistorie auf die Markenidentität. Die Studie berücksichtigt Ansätze renommierter Wissenschaftler und schließt mit einer repräsentativen Befragung unter Experten deutscher Automobilmarken ab. Das Buch richtet sich an Wissenschaftler, Unternehmen und Studierende und bietet durch die Verbindung wissenschaftlicher und praxisnaher Perspektiven einen guten Einstieg in das History Marketing.

Informații despre carte

Titlu complet History Marketing in der deutschen Automobilindustrie
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 168
EAN 9783639021967
Codul Libristo 06812055
Greutatea 267
Dimensiuni 150 x 220 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Gaddafi's "The Green Book" Muammar Al-Gaddafi / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Hunter x Hunter, Vol. 27 Yoshihiro Togashi / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Doodle Fusion Zifflin / Carte broșată
common.buy 73 lei
top
Poor Folk and Other Stories Fyodor Dostoevsky / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
How Buildings Learn Stewart Brand / Carte broșată
common.buy 191 lei
True Heart Intuitive Tarot Rachel True / Cărți
common.buy 127 lei
Wielka księga supermocy Susanna Isern / Copertă tare
common.buy 47 lei
Mastering the Lightning Network Andreas M. Antonopoulos / Carte broșată
common.buy 335 lei
KuschelRock. Vol.32, 2 Audio-CDs Various / Audio CD
common.buy 157 lei
Behind The White Ball Jimmy White / Carte broșată
common.buy 64 lei
curând
Insight Guides Pakistan (Travel Guide with Free eBook) GUIDES INSIGHT / Carte broșată
common.buy 106 lei
Losungsorientierte Kinesiologie Stefan Strobl / Carte broșată
common.buy 84 lei
Genograms Monica Mcgoldrick / Carte broșată
common.buy 253 lei
El Circulo Dave Eggers / Carte broșată
common.buy 119 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo