Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte HCI in Business Fiona Fui-Hoon Nah
Codul Libristo: 09354221
This volume constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on HCI in Bu... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Zagor Sayi 190 - Kehanet Moreno Burattini / Carte broșată
common.buy 77 lei
American Women Writers and the Nazis Thomas Carl Austenfeld / Copertă tare
common.buy 288 lei
Conservatism and Ideology / Copertă tare
common.buy 996 lei
Children's Literature and the Posthuman Zoe Jaques / Copertă tare
common.buy 1.116 lei
law of the sea United Nations: Office of Legal Affairs: Division for Ocean Affairs and the Law of the Sea / Carte broșată
common.buy 170 lei
Ms of M y Kin Janet Holmes / Carte broșată
common.buy 98 lei
Blasfemias De Un Muerto RAMIRO GUZM N / Carte broșată
common.buy 167 lei
Contemporary Developments in Nuclear Energy Law Nathalie L.T.J. Horbach / Copertă tare
common.buy 2.286 lei
Weil ich euch beide liebe Barbara Innecken / Carte broșată
common.buy 203 lei

This volume constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on HCI in Business, HCIB 2015, held as part of the 17th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2015, which took place in Los Angeles, CA, USA, in August 2015. HCII 2015 received a total of 4843 submissions, of which 1462 papers and 246 posters were accepted for publication after a careful reviewing process. The papers address the latest research and development efforts and highlight the human aspects of design and use of computing systems. They thoroughly cover the entire field of human-computer interaction, addressing major advances in knowledge and effective use of computers in a variety of application areas.§The 72 papers presented in this volume address the following topics: social media for business, enterprise systems, business and gamification, analytics, visualization and decision- making, industry, academia, innovation, and market.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo