Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Research on International Advertising

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Handbook of Research on International Advertising
Codul Libristo: 04846823
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, februarie 2014
The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and... Descrierea completă
? points 152 b
337 lei -10 %
303 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ellsworth on Woodturning David Ellsworth / Carte broșată
common.buy 129 lei
Astro-characters Judy Hall / Carte broșată
common.buy 77 lei
Israel's Years of Bogus Grandeur Nissim Rejwan / Carte broșată
common.buy 147 lei
Wake Tom Murphy / Carte broșată
common.buy 87 lei
Technology in the Law Office Thomas Goldman / Carte broșată
common.buy 1.228 lei
Communication History in Canada Daniel J. Robinson / Carte broșată
common.buy 431 lei
Law and New Governance in the EU and the US De Burca / Carte broșată
common.buy 696 lei
Continuity Supervisor Avril Rowlands / Carte broșată
common.buy 348 lei
Score Reliability Bruce Thompson / Carte broșată
common.buy 555 lei
Herbert Hoover, Unemployment, and the Public Sphere Mary O. Furner / Carte broșată
common.buy 371 lei
Daughters of Zion A C Fisher / Carte broșată
common.buy 104 lei
Romney Marsh Jill Eddison / Carte broșată
common.buy 279 lei
Citizen-Soldier's Civil War Alvin C. Voris / Copertă tare
common.buy 278 lei
Great Hill Stations Of Asia Barbara Crossette / Carte broșată
common.buy 96 lei

The Handbook of Research on International Advertising presents the latest thinking, experiences and results in a wide variety of areas in international advertising. It incorporates those visions and insights into areas that have seldom been touched in prior international advertising research, such as research in digital media, retrospective research, cultural psychology, and innovative methodologies. Forming a major reference tool, the Handbook provides comprehensive coverage of the area, including entries on: theoretical advances in international advertising research, culture and its impact on advertising effectiveness, online media strategy in global advertising, methodological issues in international advertising, effectiveness of specific creative techniques, global advertising agencies, international perspectives of corporate reputation, transnational trust, global consumer cultural positioning, and performance of integrated marketing communications, among others. Researchers, students and practitioners in the fields of marketing, advertising, communication, and media management will find this important and stimulating resource invaluable.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Research on International Advertising
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 576
EAN 9781783476015
Codul Libristo 04846823
Greutatea 860
Dimensiuni 156 x 234 x 30
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo