Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Research on Customer Equity in Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Handbook of Research on Customer Equity in Marketing
Codul Libristo: 09038293
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, ianuarie 2015
Customer equity has emerged as the most important metric to manage firm performance and value. The H... Descrierea completă
? points 557 b
1.246 lei -10 %
1.122 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Gramatica de uso del Espanol - Teoria y practica Luis Aragonés / Carte broșată
common.buy 91 lei
Gold Experience B2 Workbook without key Mary Stephens / Carte broșată
common.buy 93 lei
Great English Short Stories Horst Bodden / Carte broșată
common.buy 56 lei
Inquisitive Yanqui Bob Wildman / Carte broșată
common.buy 106 lei
True Value of Martial Arts for Self Development Lionel John Pink / Carte broșată
common.buy 114 lei
Gestaffelte Finanzierung Junger Unternehmen German Brachtendorf / Carte broșată
common.buy 353 lei
German Report Series Naval & Milita Press / Carte broșată
common.buy 109 lei
Graveworm Tim Curran / Carte broșată
common.buy 95 lei
glucklicher Mensch Blome / Carte broșată
common.buy 86 lei
Gulag: A History Anne Applebaum / Digital
common.buy 90 lei

Customer equity has emerged as the most important metric to manage firm performance and value. The Handbook of Research on Customer Equity in Marketing explores the tactical and strategic issues related to understanding, measuring, managing and implementing this tool. Customer equity is the total combined customer lifetime values of all of a company's customers and includes Value Equity, Brand Equity and Relationship Equity. It determines the true value of a company in that it considers the future revenue of the customer base relative to other companies. Through a combination of perspectives, this Handbook analyzes the topic and considers risk alongside strategy and offers state-of-the-art research on the field. Covering all bases, it begins with exploring the evolution of customer equity and concludes with implications of customer equity implication for the future. Drawing upon the wisdom of a global pool of leading scholars, this Handbook serves as a comprehensive and authoritative guide on customer equity for marketing scholars, practitioners, and students.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Research on Customer Equity in Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 520
EAN 9781781004975
Codul Libristo 09038293
Greutatea 888
Dimensiuni 156 x 234 x 32
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo