Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Research Design and Social Measurement

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Handbook of Research Design and Social Measurement
Codul Libristo: 04684174
Editura SAGE Publications Inc, martie 2002
In addition to hundreds of new references features new to this edition include: a comprehensive intr... Descrierea completă
? points 635 b
1.278 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Reading Derrida / Thinking Paul Theodore W. Jennings / Copertă tare
common.buy 602 lei
Toussaint Louverture Charles Forsdick / Carte broșată
common.buy 118 lei
Scandinavia in the First World War Claes Ahlund / Copertă tare
common.buy 288 lei
Farbenerkenntnis Rudolf Steiner / Copertă tare
common.buy 427 lei
Catholic Resistance in Elizabethan England Victor Houliston / Copertă tare
common.buy 1.057 lei

In addition to hundreds of new references features new to this edition include: a comprehensive introduction to qualitative methods including a review of existing computer applications for collecting and analyzing data; the latest information about the use of computers and online research techniques, including the use of the Internet to locate actual research instruments and journal articles; updated coverage on new scales, internal and external validity, and new analytic techniques with extensive references on each; abstracts, citations and subject groupings by measurement tool of the last five years of the American Sociological Review, Social Psychology Quarterly, and the American Journal of Sociology; extensive coverage of how to prepare manuscripts for publication, including a list of all journals covered by Sociological Abstracts along with the editorial office address and URL for each entry; new coverage of ethical issues; expansion of social indicators to include international coverage; discussion of the importance of policy research with presentation and discussion of specific models as an adjunct to both applied and basic research techniques; and the addition of an index to facilitate the reader's ability to quickly locate a topic.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Research Design and Social Measurement
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2002
Număr pagini 808
EAN 9780761920458
ISBN 0761920455
Codul Libristo 04684174
Greutatea 1530
Dimensiuni 177 x 254 x 43
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo