Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Pricing Research in Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Handbook of Pricing Research in Marketing Vithala R. Rao
Codul Libristo: 02516926
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, septembrie 2010
Pricing is an essential aspect of the marketing mix for brands and products. Further, pricing resear... Descrierea completă
? points 196 b
439 lei -10 %
395 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Germanischer Bärenhund Jörg Krämer / Carte broșată
common.buy 93 lei
Ausfuhrliche deutsche Grammatik als Kommentar der Schulgrammatik Karl Ferdinand Becker / Carte broșată
common.buy 246 lei
Interplanetary Dust Eberhard Grün / Carte broșată
common.buy 822 lei
KMU Risikomanagement Christian Nufer / Carte broșată
common.buy 74 lei
Grand Jamais Elsa Triolet / Carte broșată
common.buy 69 lei
Die Fruchtabtreibung Durch Gifte Und Andere Mittel Louis Lewin / Carte broșată
common.buy 353 lei
Golden Section Steven L Griffing / Copertă tare
common.buy 170 lei
Geschlechtergerechtigkeit steuern Ulrike Spangenberg / Carte broșată
common.buy 102 lei
Environmental Management in the Soviet Union Philip Rust Pryde / Carte broșată
common.buy 254 lei
New Technologies and the Law of Armed Conflict Hitoshi Nasu / Copertă tare
common.buy 984 lei

Pricing is an essential aspect of the marketing mix for brands and products. Further, pricing research in marketing is interdisciplinary, utilizing economic and psychological concepts with special emphasis on measurement and estimation. This unique Handbook provides current knowledge of pricing in a single, authoritative volume and brings together new cutting-edge research by established marketing scholars on a range of topics in the area. The environment in which pricing decisions and transactions are implemented has changed dramatically, mainly due to the advent of the Internet and the practices of advance selling and yield management. Over the years, marketing scholars have incorporated developments in game theory and microeconomics, behavioral decision theory, psychological and social dimensions and newer market mechanisms of auctions in their contributions to pricing research. These chapters, specifically written for this Handbook, cover these various developments and concepts as applied to tackling pricing problems. Academics and doctoral students in marketing and applied economics, as well as pricing-focused business practitioners and consultants, will appreciate the state-of-the-art research herein.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Pricing Research in Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 616
EAN 9781849804417
ISBN 1849804419
Codul Libristo 02516926
Greutatea 1178
Dimensiuni 169 x 244 x 49
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo