Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Media Economics

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Handbook of Media Economics Simon Anderson
Codul Libristo: 09528046
Editura Elsevier Science & Technology, decembrie 2015
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theorie... Descrierea completă
? points 872 b
1.766 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Audiophile Vacuum Tube Amplifiers Volume 3 Igor S Popovich / Carte broșată
common.buy 383 lei
It's Ok Not to Share Heather Shumaker / Carte broșată
common.buy 82 lei
Adventures in Feminist Dramaturgy Laura Hope / Copertă tare
common.buy 705 lei
Sweetness of Salt M K Ajay / Carte broșată
common.buy 70 lei
Contaminacao do Rio Paraiba do Sul por endossulfan Kaskantzis George / Carte broșată
common.buy 326 lei
Divine Mystery Santosh Kiro / Carte broșată
common.buy 81 lei
50 Classic Cycle Climbs: The Bristol-Bath Region J. J. Wheeler / Carte broșată
common.buy 66 lei
Lead by Driving Actions to Outcomes Listenberger / Carte broșată
common.buy 92 lei
Yo Mamma! Yo Mamma! The Moma Factory / Copertă tare
common.buy 176 lei
Clouds Still Hang Patrick C Notchtree / Carte broșată
common.buy 91 lei

Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their economics. Chapters span the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The volumes provide a powerful introduction for those interested in starting research in media economics. * Helps academic and non-academic economists understand recent rapid changes in theoretical and empirical advances, in structural empirical methods, and in the media industry's connection with the democratic process* Presents the only detailed summary of media economics that emphasizes political economy, merger policy, and competition policy* Pays special attention to the economic influences of the Internet, including developments in social media, user-generated content, and advertising, as well as the Internet's effects on newspapers, radio, and television

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Media Economics
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 794
EAN 9780444636911
ISBN 0444636919
Codul Libristo 09528046
Greutatea 2260
Dimensiuni 191 x 235 x 51
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo