Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Handbook of Marketing Scales

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Handbook of Marketing Scales W Bearden
Codul Libristo: 04433185
Editura SAGE Publications Inc, ianuarie 2011
The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compila... Descrierea completă
? points 459 b
1.012 lei -9 %
911 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e Frank-Martin Belz / Carte broșată
common.buy 333 lei
Handbook of Themes for Preaching James W. Cox / Carte broșată
common.buy 206 lei
Hamlet, Prince of Denmark Vale Ferne / Carte broșată
common.buy 137 lei
Alojamientos para ganado porcino Fernando Forcada Miranda / Carte broșată
common.buy 112 lei
Amor a la cort dels Tsars TEA STILTON / Carte broșată
common.buy 108 lei
Christian's Treasury of Trees & Plants Hilary Giner-Sorolla / Carte broșată
common.buy 278 lei

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research. - Over 150 scales are included in the handbook. Many of these scales were originally published in marketing- and consumer-related journals or conference proceedings. Including them in one volume helps reduce the time it takes to locate instruments for survey research. - Scales included have a reasonable theoretical base, are developed within the marketing or consumer behavior literature, are composed of several items or questions, use some scaling procedures, and include estimates of reliability and/or validity, making these scales especially relevant and "proven" for marketing scholars and professionals. - Each scale includes the following information so that users can quickly and easily learn about the scale: construct, description, development, samples, validity, scores, sources, other evidence, other sources, references, and scale items.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Marketing Scales
Autor W Bearden
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 624
EAN 9781412980180
ISBN 1412980186
Codul Libristo 04433185
Greutatea 1752
Dimensiuni 222 x 281 x 38
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo